جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
 اعضای شورای سیاستگذاری حوزه های علمیه خواهران با آیت الله العظمی جوادی آملی- حجت الاسلام والمسلمین  مدنی

حوزه/ مدیر جامعه الزهرا گفت: در حال حاضر ۱۸ هزار طلبه در بخش های حضوری و غیرحضوری در سطوح دو تا ۴ در مجموعه جامعة الزهرا در حال تحصیل هستند و ۵۰ هزار نفر فارغ التحصیل برای این مجموعه ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود مدنی عصر امروز در دیدار اعضای شورای سیاستگذاری حوزه های علمیه خواهران با حضرت آیت الله جوادی آملی که در موسسه اسرا برگزار شد، عنوان کرد:جامعه الزهرا از یادگارهای امام خمینی (ره) بوده که هیئت موسس آن از حضرات آیات فاضل لنکرانی، مشکینی، جنتی و موسوی اردبیلی تشکیل شده بودند.

وی با ارائه گزارش های مربوط به فعالیت های جامعه الزهرا افزود: در حال حاضر 18 هزار طلبه در بخش های حضوری و غیرحضوری در سطوح دو تا 4 در مجموعه جامعه الزهرا در حال تحصیل هستند.

مدیر جامعه الزهرا خاطرنشان کرد: 50 هزار نفر فارغ التحصیل برای این مجموعه ثبت شده که 2 هزار نفر از 50 کشور در جامعه الزهرا در حال تحصیل هستند.

حجت الاسلام والمسلمین  مدنی با تاکید بر لزوم اهمیت کار در حوزه کودکان گفت: مجموعه آموزشی آموزش و پرورش از مهد کودک فعالیت می کند که دو هزار نفر در این مجموعه در حال تحصیل هستند.
وی تاکید کرد: دوره تربیت مدرس دو ساله ای راه اندازی شده که از فارغ التحصیلان سطوح سه و چهار گزینش می شود که در مدارس علمیه نیاز به استاد ما را تامین می کنند.

مدیر جامعه الزهرا ابراز کرد: دوره یکساله مهارتی برای ارائه مشاوره های دینی نیز در حال برگزاری است، 115 نفر از طلاب ما با یک استاد در دوره پژوهشی در حال فعالیت هستند، همچنین دوره های تربیت مترجم در سه رشته عربی، انگلیسی و ترکی استامبولی نیز در مجموعه جامعه الزهرا برگزار می شود.

وی اضافه کرد: در سال گذشته دو هزار نفر اعزام مبلغ به داخل کشور و 300 نفر به خارج کشور به ثبت رسیده، همچنین جشنواره کتاب سال بانوان نیز در سال گذشته برگزار شد.

مدیر جامعه الزهرا یادآور شد: فارغ التحصیلان جامعه الزهرا در داخل و خارج کشور سازماندهی شده اند و همایش هایی در هند و لبنان برای فارغ التحصیلان این مجموعه برگزار شده است.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha