جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام رضوانی

حوزه/ تولیت مدرسه علمیه شهرستان بویین زهرا گفت:مسیر ملت ایران همیشه روشن بوده وعزم مردم این کشور در پیشبرد اهداف خود راسخ است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بویین زهرا گفت: دشمنان با طراحی های پیچیده و خبیث تلاش کردند تا عظمت ملت ایران و شکوه حضور مردم را در همه عرصه های مختلف مورد تضعیف و یا کمرنگ نمایند ولی موفق نشدند و استکبار جهانی دیدند که این ملت در همه سختی ها یار و یاور همدیگر هستند که نمونه آن درسیل اخیر در استانهای کشور ما این همبستگی و وحدت را به خوبی نشان دادند.

استاد حوزه علمیه خواهران بویین زهرا خاطرنشان کرد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا،اسراییل، انگلیس، عربستان سعودی در این چهل سال از ملت ایران سرافراز و همیشه  مقتدر  عصبانی بودند و امروز بیش از پیش ناراحت و عصبانی هستند ،چرا که این ملت همیشه هوشیار و بصیردر سایه نظام ولایت فقیه با اقتدار در برابر همه زورگویان و عربده کشان با قدرت ایستاده است.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا اظهار کرد: مسیر ملت ایران همیشه روشن بوده و عزم مردم این کشور  در پیشبرد اهداف خود راسخ است.

وی اظهار کرد:دشمنان قسم خورده این نظام اسلامی همیشه دو عنصر مهم ولایت و امنیت ملت ایران را مورد اهداف شوم خود قرار داده اند ولی آنها می دانند که این ملت ایران همیشه پشتیبان ولایت بوده و تا پای جان از امنیت این مرز و بوم به خوبی دفاع خواهد کرد که در دفاع مقدس مشاهده کردند که وجبی از این خاک مقدس در تصرف دشمن نماند .

تولیت مدرسه علمیه شهرستان بویین زهرا بیان کرد: آنها خیال می کنند که با بوق های تبلیغاتی و شبه افکنی و حرکت هایی ناشیانه و احمقانه مانند قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه های تروریستی  نمی توانند توانند چهره ممتاز و برجسته این ملت و این نیروی مخلص و خدوم  را مخدوش نمایند ولی باز هم  آنان در محاسبات خود اشتباه کردند.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا در پایان از حمایت های مردم شهرستان بویین زهرا در کمک به هموطنان سیل اخیر در استانهای گلستان ،ایلام ،خوزستان قدردانی کرد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha