جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام نظری

حوزه/ اگر چنانچه بخواهیم رونق تولید در کشور به خوبی داشته باشیم واقتصاد رونق داشته باشد باید از قاچاق کالا های بی رویه جلوگیری نماییم ،چرا که این مسئله در رونق تولید بسیار موثر است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام عباس نظری، در جمع ائمه جماعات شهرستان تاکستان که در مسجد حجتی این شهر برگزار شد، ضمن قدردانی از حضور ملت ایران از همه اقشار مختلف در کمک رسانی به استانهای درگیر سیل اخیر قدردانی کرد.

حجت الاسلام نظری به موضوع شعار سال رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در رابطه با رونق تولید بیان کرد: اگر چنانچه بخواهیم رونق تولید در کشور به خوبی داشته باشیم و اقتصاد رونق داشته باشد باید از قاچاق کالاهای بی رویه جلوگیری نماییم، چرا که این مسئله در رونق تولید بسیار موثر است.

استاد حوزه عنوان کرد: امروز تولید کنندگان ما باید پیشتاز پیش در بهبود و کیفیت خوب کالاها قدم بردارد و در این عرصه باید مسئولین و دستگاه های ناظر هم باید کمک کنند تا به مشتری کالای خوبی ارائه نمایند.

حجت الاسلام نظری بیان کرد: مقام معظم رهبری به رونق تولید اشاره کردند و ما هم باید توجه داشته باشیم که موانع تولید را شناخته و در جهت رفع این موانع تلاش داشته باشیم.

استاد حوزه عنوان کرد: اگر در کشور ما رونق تولید ایجاد شود کارخانجات و کارگاه های صنعتی ما با حداکثر ظرفیت خود می توانند کار کنند که همین امر در ادامه اشتغال، افزایش تولید و عرضه کالا و کاهش قیمت ها منجر خواهدشد.

وی اظهار کرد: آنچه که امروز باید برای مسئولین بیش از پیش اهمیت داشته باشد این است که باید از تولید و تولید کننده حمایت جدی شود، نه زبانی و به تولید کننده همیشه انگیزه ایجاد نموده تا بتوانیم برای اقتصاد کشور قدم های خوب و موثری برداریم.

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha