جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران بر ضرورت تعامل و ارتباط سازنده مبلغان دینی با نسل جوان تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، امروز در بازدید از فعالیت های روحانیان مستقر مرکز استان، تبلیغ دین را رسالت انبیاء و ائمه اطهار(ع) عنوان کرد و گفت: امروز این رسالت مهم بر عهده علما و روحانیان است.

وی با بیان این که روحانیت همواره در تبلیغ دین تکلیف مدارانه و با خلوص نیت عمل کرده است، افزود: تلاش های روحانیت در این عرصه مهم موجب رشد معنوی و اخلاقی جامعه خواهد شد.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که حضور مبلغان دینی در مناطق روستایی و محروم به منظور تبلیغ دین کار ارزشمندی است، خاطرنشان کرد: این روحانیان با کمترین امکانات ممکن به انجام وظیفه تبلیغی خود اشتغال دارند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که تبلیغ دین با شرایط امروز جامعه کار بس مشکل و بسیار حساسی است، تصریح کرد: کسانی که در این عرصه مهم قدم گذاشتند باید ضمن درک حساسیت های این مسأله، از ابزارهای مناسب و کارآمد برای تحقق اهداف خود در این خصوص بهره گیرند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که متأسفانه امروز در حوزه تبلیغ دین با کمبودهایی مواجه هستیم، بیان داشت: تعداد روحانیان بومی ما محدود است و نمی توانیم همه مساجد، روستاها و شهرها را پوشش تبلیغی دهیم.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند تقویت بخش تبلیغ در جامعه هستیم، خاطرنشان کرد: حضور مبلغان دینی در مناطق مختلف موجب تقویت بعد اعتقادی مردم و همچنین کاهش آسیب های فرهنگی و اجتماعی خواهد شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که امروز هر چه در عرصه تبلیغ دین سرمایه گذاری کنیم آثار و برکات ارزشمندی را با خود در جامعه به همراه خواهد داشت، افزود: همه توان و تلاش خود را برای گسترش برنامه های تبلیغی در سطح استان به کار خواهیم گرفت.

استاد حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت تعامل و ارتباط سازنده مبلغان دینی با مردم به ویژه نسل جوان تأکید کرد و گفت: امروز با توجه به هجمه های سنگین دشمنان علیه دین و ارزش های معنوی، ضرورت دارد مبلغان دینی جهت آگاه سازی پیرامون این مسأله تعامل و ارتباط خود را با مردم و جوانان بیشتر تقویت کنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha