شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
عمامه گذاری طلاب جهادی تهران در کنار مردم سیل‌زده خوزستان

حوزه/ جمعی از طلاب مدرسه علمیه بقیه‌الله(عج) تهران که برای امدادرسانی به مردم سیل‌زده به خوزستان آمده بودند، هم‌زمان با ایام ولادت حضرت صاحب الزمان(عج)، به لباس مقدس روحانیت، ملبس شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آئین عمامه گذاری جمعی از طلاب جهادی مدرسه علمیه بقیه‌الله(عج) تهران که برای امدادرسانی به مردم سیل‌زده به خوزستان آمده بودند، در مسجد موسی ابن جعفر(ع) اهواز برگزار شد.

این مراسم با حضور آیت‌الله موسوی جزایری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، حجت‌الاسلام موسوی‌فرد، امام جمعه‌ خرمشهر، آیت الله دری نجف آبادی، طلاب و اساتید مدرسه علمیه و عموم مردم اهواز برگزار گردید.

در حاشیه این جلسه، حجت‌الاسلام دسمی، مدیر مدرسه علمیه بقیه‌الله تهران، از حمایت‌ها و پشتیبانی آیت الله موسوی جزایری نسبت به تأسیس و فعالیت این مدرسه علمیه تقدیر و تشکر کرد.

بر اساس این گزارش، بنا بود آئین عمامه گذاری این طلاب جهادگر، هم‌زمان با نیمه شعبان در مدرسه بقیه‌الله تهران برگزار گردد، لکن به دلیل وقوع حادثه سیل، طلاب این مدرسه در استان خوزستان حاضر شده و به همین خاطر، این مراسم در اهواز و در کنار مردم سیل‌زده برگزار شد.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha