پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دیدار دست اندرکاران واقعه طبس با امام جمعه بیرجند

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: وزیر دفاع آمریکا پس از افتضاحی که در صحرای طبس متحمل شدند اینگونه گفت که" ما در محاسبات خود همه چیز را حتی هوا را نیز سنجیده بودیم و ما هیچگونه کوتاهی انجام ندادیم اما رهبر انقلاب ایران هر دستی که بلند می کرد یکی از هواپیماهای ما سرنگون می شد ."

به گزارش خبرنگار «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، صبح امروز در دیدار با دست اندرکاران برگزاری مراسم واقعه شکست آمریکای جنایتکار در صحرای طبس با اشاره به اینکه آنچه در صدد انجام آن هستید پیام بزرگی برای ملت و جهانیان دارد، اظهار کرد: امید است در تبیین این مسئله و شناساندن خباثت شیطان بزرگ و شیاطین کوچک برای مردم موفق باشید.

وی افزود: وقتی بحث از پیروزی و شکست می شود باید گفت که پیروزی یعنی، انسان در اهداف سیر و سلوک الی الله به هر میزانی که موفق شود پیروز خواهد بود و به هر میزانی که نتواند دچار شکست می شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اگر کسی موفق به ایمان شد اگر دنیا را کفر فرا بگیرد همچنان پیروز میدان هاست، خاطر نشان کرد: وظیفه یک انسان عاقل، عادل و عالم این است که نقش خودش را در صحنه های فیزیکی انجام دهد، اما برای انسان با ایمان هرچه پیش آید، پیروزی است، حال می خواهد که غلبه ظاهری نداشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه در غلبه های ظاهری باید همواره انجام وظیفه کرد زیرا زمینه ای برای گرفتن دست های مستضعفان خواهد بود تصریح کرد: باید همواره در جبهه های نظامی و سیاسی معادلات و محاسبات مدنظر قرار گیرد اما باید دانست آنچه که رقم خواهد خورد خواست خداست نه معادلات.

وی ادامه داد: هنگامی که شیطان بزرگ در صحرای طبس افتضاح سنگینی به بار آورد، خبرنگار روزنامه جمهوری آن تاریخ مصاحبه ای با وزیر دفاع آمریکا انجام داد و از وی پرسید " شما طبق محاسباتی که انجام داده بودید و با این قدرت نظامی، چطور شد که در طبس افتضاح به بار آوردید؟" که وزیر دفاع آمریکا اینچنین پاسخ داد " ما در محاسبات خود همه چیز را حتی هوا را نیز سنجیده بودیم و ما هیچگونه کوتاهی انجام ندادیم اما رهبر انقلاب ایران هر دستی که بلند می کرد یکی از هواپیماهای ما سرنگون می شد .

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی یاد آور شد: در فتنه ۸۸ نیز مستکبرین جهان کار را تمام شده می دانستند و به همین دلیل در رسانه های غربی هیچ گونه پرده ای وجود نداشت و به صورت صریح بیانیه می دادند که جمهوری اسلامی ایران از بین خواهد رفت، اما بعد از فتنه ها و شیطنت هایی که ایجاد شد در یک لحظه ۱۸۰ درجه جریان تغییر پیدا کرد و وزیر خارجه انگلیس لب به اعتراف گشود که همه چیز تمام بود اما هنگامی که به پایان کار نزدیک شدیم انگار خدا هم ایرانی بود و معادلات را بر هم زد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه خداوند متعال اینگونه قدرتش را نشان می دهد اما برخی ها ناسپاسی می کنند، افزود: این اتفاقات در زمان خودمان به وقوع پیوسته است اما جای تعجب دارد که چرا هنوز کسانی هستند که با تردید به مسائل نگاه می کنند.

وی گفت: آزمایش بخشی از زندگی است لذا باید سختی ها و آزمایشات بسیاری را طی کرد تا رشد پیدا کنیم، بنابراین وظیفه شما این است که این مسائل را به خوبی برای مردم و جوانان تبیین کنید تا هم خود و هم جامعه را از فتنه ها نگه دارید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در این فضای مجازی که هر دروغی گفته می شود باید آن گونه راست گفت که جای هیچ دروغی باقی نماند.

 

انتهای پیام/ط

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha