جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
محمد صلاح و سادیو مانه در مقابل بارسلونا روزه می گیرند

حوزه/ درحالی که بازی دو تیم لیورپول و بارسلونا در ساعت ۸ بعد از ظهر و پیش از غروب خورشید ماه رمضان برگزار می شود، دو بازیکن مسلمان شناخته شده این تیم احتمالا هنگام بازی روزه باشند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» دو بازیکن مسلمان شناخته شده تیم لیورپول احتمالا در بازی در مقابل تیم بارسلونا در مرحله دوم نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، روزه باشند.

انتظار می رود که روز دوم ماه مبارک رمضان مصادف دومین مرحله لیگ قهرمانان لیورپول-بارسلونا باشد که برای تاریخ 7 ماه می برنامه ریزی شده است. در این صورت دو بازیکن ارزشمند این تیم یعنی محمد صلاح و سادیو مانه در رودررویی با تیم بارسلونا روزه خواهند بود. این مسابقه در ساعت 8 بعد از ظهر آغاز می شود، اما هواشناسی نشان داده که خورشید تا 8:52 غروب نخواهد کرد.

سوال در مورد آمادگی این دو بازیکن برای بازی در حالی که روزه خواهند بود در سال گذشته پیش از بازی لیگ قهرمانان در برابر رئال مادرید قوت یافت.

هر دو صلاح و مانه مسلمانان متعهدی هستند  و اغلب برای نماز جماعت به مسجد و موسسه اسلامی لیورپول می روند که 20 دقیقه با اتومبیل از انفیلد فاصله دارد. صلاح را می توان یکی از شناخته شده ترین ستارگان ورزشی مسلمان در جهان دانست .

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha