پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
رئیس اداره تبلیغات فسا

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات فسا اعزام مبلّغ در ماه مبارک شعبان را مورد توجه قرار داد و گفت: در ایام ماه مبارک شعبان ۲۵ مورد اعزام مبلغ در سطح شهرستان صورت گرفته است.

حجت الاسلام احمد نجفی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به برگزاری برنامه های ماه مبارک شعبان اظهار داشت: به مناسبت نیمه شعبان و ولادت با سعادت امام زمان (عج) در نقاط مختلف شهرستان فسا برنامه های بسیاری از جمله برپایی ایستگاه صلواتی، برگزاری جشن و اعزام مبلغ صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در بیش از 50 نقطه از شهرستان جشن ولادت با سعات امام عصر(عج) برگزار شده است، افزود: همچنین در بیش از 20 مورد برپایی ایستگاه صلواتی در سطح شهرستان داشته ایم.

رئیس اداره تبلیغات شهرستان فسا خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی ها و شاخصه های مهم منتظران امام زمان(عج)، اعتقاد و اُمید به آینده روشن و نیز تلاش در مسیر وحدت و همدلی جامعه اسلامی است، به همین دلیل در صدد برگزاری هرچه بهتر برنامه ها در سطح شهرستان بوده ایم.

وی  اعزام مبلغ در ماه مبارک شعبان را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: در ایام ماه مبارک شعبان 25 مورد اعزام مبلّغ در سطح شهرستان صورت گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha