پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
گردهمایی

حوزه/معاونین و مربیان فرهنگی پرورشی آموزش و پرورش استان لرستان به منظور توجیه و توانمند سازی برنامه های سالانه کمیته همکاریهای استان در اردوگاه یاوران مهدی (عج) شهر مقدس قم گرد هم آمدند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، شرکت کنندگان در این نشست با حضور در کارگاه های آموزشی و فرهنگی با جدید ترین راهکارهای جذب دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی به آموزه های دینی و نیز کسب علم توام با معنویت و تخصص آشنا شدند.

برخورداری رابط کمیته استانی همکاریها در لرستان در این خصوص گفت؛این گردهمایی با حضور 90نفر از بانوان مدیر، معاوو مربی فرهنگی پرورشی فعال در برنامه های کمیته همکاریها و برنامه های مهدوی استان لرستان می باشند که به مدت دو روز به منظور حضور در گارگاه های آموزشی، فرهنگی و ترویجی ستاد همکاریها در مجتمع یاوران حضرت مهدی(عج) منطقه جمکران قم گرد هم آمدند.

وی اظهارداشت: تببین سیاست ها و برنامه های تبلیغی ترویجی ستاد همکاریها در سال 98، تببین بیانیه گام دوم انقلاب و انتظار از دست اندرکاران امر فرهنگی، تربیتی و پرورشی آموزش و پرورش، تشریح و بیان نکات مهم سند تحول بنیادین آموزش و پرورش همچنین سیاست های ابلاغی و مصوب ستاد همکاریها از جمله برنامه های این گردهمایی دو روزه می باشد.

این کارشناس امور تربیتی بیان کرد: در این کارگاهها سعی شد از بهترین اساتید و مدیران مطلع حوزه علمیه و وزارت آموزش و پرورش استفاده شود.

زیارت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و اقامه نماز در مسجد مقدس جمکران از دیگر برنامه های این گردهمایی است .

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha