شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام فاطمی نسب

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: طرح همبستگی ملی که بر اساس آن باید هر مسجد یک خانه و مردم مختلف نقش های متفاوتی را ایفا کنند، یکی از طرح های تاثیرگذار است که امیدواریم به زودی قابلیت اجرایی پیدا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب ظهر امروز در جلسه استانی طرح همبستگی ملی که در سالن جلسات سپاه پاسداران قزوین برگزار شد، گفت: طرح همبستگی ملی که بر اساس آن باید هر مسجد یک خانه و مردم مختلف نقش های متفاوتی را ایفا کنند، یکی از طرح های تاثیرگذار است که امیدواریم به زودی قابلیت اجرایی پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: این طرح با هدف تسریع بازسازی مناطق سیل زده شروع به کار خواهد کرد و امیدواریم که تمامی دستگاه ها و مردم در عملیاتی کردن آن اهتمام لازم را به خرج دهند.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قزوین تصریح کرد: مجری و به نوعی دبیری طرح همبستگی ملی بر عهده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و در این زمینه سایر دستگاه ها وظیفه همکاری وهماهنگی با این نهاد را دارند.

حجت الاسلام فاطمی نسب بیان کرد: ائمه جمعه در راستای اجرای این طرح، می توانند نقش بسزایی در زمینه فرهنگ سازی، جریان سازی و پیش قدم شدن ایفا کنند که امیدواریم در اجرای این مهم تمامی اقدامات لازم را انجام دهند.

وی اظهار کرد: پس از وقوع سیل اخیر، ائمه جمعه استان قزوین و دیگر شهرها اقدامات مختلفی را در زمینه کمک به هموطنان سیل زده انجام داده اند که جای قدردانی دارد.

حجت الاسلام فاطمی نسب عنوان کرد: امیدواریم مردم مهربان و نوع دوست ایران اسلامی یک بار دیگر با کمک مسئولان و مدیران دستگاه ذیربط در جهت تسریع بازسازی مناطق سیل زده پیش قدم شده و حماسه ای دیگر را رقم بزنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha