پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام احمدی

حوزه/ تهیه کننده صدا و سیمای مرکز قزوین از حضور کارشناسان حوزه علمیه قزوین در ویژه برنامه «سحرگاهان» ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام مهدی احمدی، عصر امروز در دیدار با مدیر حوزه علمیه قزوین ضمن قدردانی از مدیریت حوزه  استان در ارائه پیشنهادات و راهکاراهایی برای غنی ترشدن برنامه های معارفی صدا و سیمای مرکز قزوین، گفت: خوشبختانه برنامه معارفی «تا آسمان» که اختصاص به موضوعات دینی و اسلامی است طبق نظرسنجی های صورت گرفته  مورد استقبال مخاطبین قرار گرفت.

وی به برنامه های ماه مبارک رمضان در شبکه استانی مرکز قزوین اشاره و بیان کرد: امسال هم برنامه های روخوانی قرآن به صورت مستقیم و قبل از افطار از یکی از مساجد استان قزوین برای هم استانی ها پخش خواهد شد.

تهیه کننده صدا و سیمای مرکز قزوین به پخش برنامه «سحرگاهان» در ایام سحر ماه مبارک رمضان پرداخت و افزود: این برنامه  با حضور کارشناسان حوزوی همه روزه قبل از اذان صبح پخش خواهد شد.

حجت الاسلام احمدی اظهار کرد: مردم فهیم استان قزوین همیشه با ارائه پیشنهادات و نظرات سازنده خود در تعالی برنامه ها نقشی اساسی داشته اند و این بار هم می توانند نظرات وانتقادات را با شماره پیامکی 30000282 مطرح نمایند.

انتهای پیام

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha