جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
لطفی

حوزه/ لطفی گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی انصافا یک اعجاز و غیر قابل پیش بینی بود و حتی در کل کشور علی رغم همه تهدیدهای امنیتی که ممکن بود ایجاد شود و دشمنان برنامه ریزی ویژه ای کرده بودند، ولی هیچ حادثه در کشور انجام نشد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»از اصفهان، نصرت الله لطفی، پیش از ظهر امروز  در مراسم تجلیل از اعضا و کمیته های ستاد برگزاری چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی استان اصفهان اظهار کرد: "چهل "در فرهنگ اسلام نشانه تکامل و بلوغ است، لذا مردم فهیم و بصیر ایران اوج بلوغ و تکامل خود را در مشکلات معیشتی و اقتصادی و شیطنت های متعدد شیطان بزرگ رقم زدند.

 وی بیان کرد: مردم به کوری چشم دشمنان یوم الله های مختلف در طول سال ۹۷ را به باشکوه ترین شکل در راهپیمایی ها شرکت کردند و شایسته و بایسته است که ما شکرگزار این مردم فهیم وبصیر باشیم.

لطفی تصریح کرد: برای اولین بار در کشور بیش از ۱۰هزار روستا در چهلمبن سالگرد انقلاب، راهپیمایی داشتند و علی رغم همه شیطنت های و خصومت های آمریکای خبیث، در همه شهرهای کشور شاهد افزایش بالای ۳۰ درصدی جمعیت شرکت کنندگان در راهپیمایی بودیم.

وی بیان کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی انصافا یک اعجاز و غیر قابل پیش بینی بود و حتی در کل کشور علی رغم همه تهدیدهای امنیتی که ممکن بود ایجاد شود و دشمنان برنامه ریزی ویژه ای کرده بودند، ولی هیچ حادثه در کشور  انجام نشد.

لطفی خاطرنشان کرد: موفقیت در برگزاری ستاد چهلمین براین اساس بود که ائمه جمعه استان ها و شهرستان ها را در راس امور قرار دادیم.

وی بیان کرد: استمرار و بسترسازی حضور مردم در صحنه باید در دستور کار همگان باشد، چرا که لازمه زمینه ظهور و پویایی و بقا است و باید نسل های آینده را با انقلاب و آرمان های امام(ره) آشنا کنیم.

لطفی گفت: تبیین و تحقق بیانیه گام دوم اتقلاب وظیفه همگان است که امیدواریم با محوریت ائمه جمعه استان ها و شهرستان ها به خوبی انجام شود.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور افزود: در سال گذشته به اثبات رسید که می توان با حفظ مواضع سیاسی و اختلاف سیاسی در یکجا جمع شد و بدون خط کش سیاسی، با هم اتحاد داشت و کاری بزرگ کرد؛ کار برگزاری ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد یک کار مردمی بود و دولتی نشد و یک وحدت همگانی صورت گرفت و کار سیاسی و حزبی و تشکلی نبود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha