جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
فیلم مستند

حوزه/ مدیر روابط عمومی و رسانه ای حوزه علمیه قزوین از ساخت وتدوین نهایی مستند تلویزیونی «زائران کوی عشق» که اختصاص به فعالیت های تبلیغی و فرهنگی روحانیون حوزه استان در مراسم اربعین حسینی دارد، خبر داد.

حجت الاسلام عباس افشار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین از ساخت وتدوین نهایی مستند تلویزیونی «زائران کوی عشق» خبر داد و گفت: در سال گذشته دو برنامه جداگانه از فعالیت های تبلیغی و فرهنگی روحانیون حوزه علمیه قزوین در مراسم اربعین حسینی، در رسانه ملی و استانی پخش شد که مورد استقبال مخاطبین قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: بعد از پایان مراسم اربعین حسینی، تصاویری که تیم رسانه ای حوزه علمیه قزوین از فعالیت های روحانیون و اعضای ستاد اربعین حسینی  ضبط و جمع آوری کرده بود را  در قالب یک مستند تلویزیونی تدوین کرد که همزمان با فرارسیدن اربعین حسینی از شبکه استانی مرکز قزوین برای علاقه مندان پخش خواهد شد.

مدیر روابط عمومی ورسانه ای حوزه علمیه قزوین ضمن قدردانی از ریاست امور بین الملل رسانه ملی در همکاری خوب با تیم رسانه ای حوزه علمیه قزوین، بیان کرد: اتفاق خوب و ارزشمندی که در سال گذشته افتاد، این بود که با مجوز مخصوص توانستیم از پشت بام حرم مطهر سالار شهیدان تصاویر ناب و ارزشمندی را ثبت و ضبط کنیم. همچنین دوربین حوزه علمیه قزوین از سرداب حرم سیدالشهدا(ع) نیز تصاویری را ضبط که در  مستند تلویزیونی «زائران کوی عشق»  به تصویر کشیده است.

حجت الاسلام افشار ادامه داد: تاکنون 65 فیلم مستند در موضوعات مختلف در حوزه علمیه قزوین توسط تیم رسانه ای حوزه علمیه قزوین ساخته شده است.

مدیر روابط عمومی ورسانه ای حوزه علمیه قزوین همچنین از برنامه ریزی جهت برنامه های ایام اربعین حسینی خبر داد و بیان کرد: جلسات آن بعد از ماه مبارک رمضان شروع خواهد شد.

وی از تلاش های ارزشمند مهندس خورشیدی در ستاد مردمی اربعین حسینی استان قزوین  نیز قدردانی کرد.

گفتنی است، مستند تلویزیونی «زائران کوی عشق» با تدوین خانم ندا حسین پور در 25 دقیقه ساخته شده است.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha