جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام محمدی عراقی

حوزه/ عضو شورای انقلاب فرهنگی گفت: اجرای بیانیه گام دوم انقلاب یکی از مهمترین وظایف حوزه های علمیه است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین محمود محمدی عراقی عصر امروز در اولین نشست مجمع عمومی طلاب و فضلای فرزندان شاهد که در سالن آیت الله خامنه ای حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، اظهار داشت: همواره باید یاد و خاطر شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی زنده نگه داشته شود تا بتوانیم به خوبی ادامه دهنده ای راه ایشان باشیم.

رئیس هیئت موسس مجمع طلاب و فضلای شاهد ادامه داد: شهدایی که در مسیر پیروزی انقلاب به شهادت رسیدند در واقع پیشگامان شهادت و جهاد بودند که در مبارزات انقلاب در کنار رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران قرار گرفتند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی عراقی تصریح کرد: طلاب رزمی تبلیغی نیز از همان آغاز جنگ در سنگرهای حق علیه باطل قرار داشتند و به خوبی توانستند به وظایف خود عمل کنند.

وی افزود: از 8 سال پیش تشکل های فرزندان شاهد به سمت همگرایی و هم افزایی پیش رفت که در نهایت منجر به تشکیل مجمع های جانبازان، آزادگان و فرزندان شاهد شد.

عضو خبرگان رهبری ادامه داد: حفظ و صیانت از سیره و  آثار شهیدان یکی از مهترین اهدافی است که در اساسنامه مجمع بارها بر روی آن تاکیده شده است.

وی بیان داشت: اعضای مجمع که خود از خانواده های شهدا هستند خود باید در این مسیر پیشگام باشند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی عراقی با اشاره به صدور بیانیه گام دوم انقلاب تصریح کرد: اجرای بیانیه گام دوم انقلاب یکی از مهمترین وظایف حوزه های علمیه است و این مهم باید در صدر و اولویت کاری فرزندان شهدا باشد.

وی به اهمیت مجمع عمومی طلاب و فضلای فرزندان شاهد اشاره کرد و تاکید کرد: این تشکل باید 20 سال پیش تشکیل می شد اما هم اکنون نیز دیر نشده است و باید در مسیر خواسته های رهبری گام برداریم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به حادثه ای سیل اخیر اشاره کرد و بیان داشت: این سیره ای شهدا و ائمه است که مردم به یاری سیل زدگان شتافتند و نشان دادن که در یاری رساندن به همدیگر هیچ حد و مرزی نمی شناسند.

۳۱۳/۵۷

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha