پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
جلسه مجمع عمومی طلاب و فضلای فرزندان شاهد

حوزه/ مسئول مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه با اشاره به اهداف اصلی حوزه های علمیه، گفت: انقلابی بودن و انقلابی ماندن جزو هویت روحانیت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین محمود ملکدار عصر امروز در اولین نشست مجمع عمومی طلاب و فضلای فرزندان شاهد که در سالن آیت الله خامنه ای حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، اظهار داشت: انقلابی بودن و انقلابی ماندن جزوء هویت روحانیت است.

وی ادامه داد: روحیه جهاد و مبارزه همواره در بین روحانیون وجود دارد و همین روحیه است که موجب می شود حوزه به رسالت و هدف اصلی خود برسد.

حجت الاسلام والمسلمین ملکدار افزود: این مهم باید به عنوان یک وظیفه شناخته شود و روحانیون و حوزه های علمیه برای دستیابی به آن اقدامات عملی را انجام دهند.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم روحیه ای انقلابی در حوزه ها حفظ شود باید از حضور آزادگان، جانبازان و فرزندان شهدا بهره گرفته شود.

مسئول مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه به برنامه های مجمع عمومی طلاب و فضلای فرزندان شاهد اشاره کرد و ابراز داشت: برای رسیدن به اهداف باید همدل و هم صدا شویم تا بتوانیم با هم افزایی و هم فکری در مسیر انقلاب و اسلام حرکت کنیم.

وی خاطر نشان کرد: مجمع طلاب و فضلای فرزندان شاهد یک ظرفیت عظیمی را ایجاد خواهد کرد تا در آینده بتوانیم در مسیر آرمان های انقلاب گام برداریم.

حجت الاسلام والمسلمین ملکدار تصریح کرد: مجمع طلاب و فضلای فرزندان شاهد پس از تصویب اساسنامه به صورت رسمی در وزارت کشور ثبت شد.

وی ادامه داد: اساسنامه اهداف و کلیاتی دارد به طوری که داری سه رکن اساسی است نخستین رکن مجمع عمومی، دومین رکن هیئت مدیره و  سومین رکن بازرسی است .

حجت الاسلام والمسلمین ملکدار تصریح کرد: هیئت مدیره بر اساس اساسنامه 5 نفر عضو اصلی دارد و 2 نفر نیز به صورت علی البدل انتخاب می شوند.

وی ابراز داشت: رکن سوم بازرسی است که توسط اعضای مجمع انتخاب می شود و وظایف مشخصی نیز دارد.

۳۱۳/۵۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha