پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
 تصاویر/ بازدید مدیر حوزه علمیه استان سمنان از رسانه رسمی حوزه

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین رستمیان گفت: حرکت به‌هنگام و مناسب و قابل‌تقدیر روحانیت در یاری‌رساندن به مردم مناطق سیل‌زده، به‌واقع آن نقش همدلی و وحدت و همگرایی و جدا نبودن روحانیت از مردم را بار دیگر متجلی کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شاهرود، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسن رستمیان، در جمع مدیران مدارس علمیه استان و اساتید مدرسه علمیه بسطام، با اشاره به ورود به هنگام روحانیت در مناطق سیل‌زده و یاری‌رساندن به مردم اظهار داشت: باید خدمات و دستاوردهای حوزه‌های علمیه و خدمات اجتماعی روحانیت به جامعه امروز معرفی شوند.

مدیر حوزه علمیه استان سمنان تصریح کرد: حرکت به‌هنگام و مناسب و قابل‌تقدیر روحانیت در یاری‌رساندن به مردم مناطق سیل‌زده، به‌واقع آن نقش همدلی و وحدت و همگرایی و جدا نبودن روحانیت از مردم را بار دیگر متجلی کرد.

وی افزود: رسانه‌ها نیز در برجسته‌سازی این خدمات و فعالیت‌های اجتماعی روحانیت نقش بسزایی دارند و چه‌بسا کسانی که از این خدمات و فعالیت‌ها آگاهی ندارند پس از اطلاع‌رسانی از این موضوع، سبب تقویت امید آنان در جامعه خواهد شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رستمیان با اشاره به برخی از تلاش‌های دشمنان در ایجاد تفرقه و فاصله انداختن در میان روحانیت با مردم خاطرنشان کرد: تأکید بر اطلاع‌رسانی از این ظرفیت‌ها و خدمات اجتماعی روحانیت و استمرار این‌گونه فعالیت‌ها در خدمت‌رسانی به مردم لازمه مواجه شدن با خدمات اجتماعی روحانیت است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha