شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نشست شواری عالی حوزه  با اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم

حوزه/ نشست شورای عالی حوزه های علمیه با اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم شب گذشته با حضور اعضای شورا و مدیر حوزه های علمیه و اساتید برجسته حوزه علمیه قم در دفتر جامعه مدرسین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، نشست شورای عالی حوزه های علمیه با اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم شب گذشته  با حضور اعضای شورای عالی و مدیر حوزه های علمیه و اساتید برجسته حوزه علمیه قم در دفتر جامعه مدرسین برگزار شد.

بر اساس این گزارش: در ابتدای این مراسم حجت الاسلام والمسلمین نواب بیان داشت: به دنبال برنامه های اعضای شورای عالی حوزه در بیش از 20 استان و مدارس سراسر کشور و گفت و گو با اساتید، مدیران و طلاب و بررسی مسائل مختلف مدارس راهکار های مطلوب شناسائی و مصوبات بسیار خوبی در شورا به تصویب رسید.

وی افزود: در همین راستا نشست هایی نیز برای اساتید در نظر گرفته شده است و در چنین جلساتی و جلسات آینده دیدگاه های اساتید در این حوزه مد نظر قرار می گیرد.

مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه های علمیه بیان کرد: شورای عالی حوزه های علمیه هفتمین دوره خود را پشت سر می گذارد و برنامه های این دوره درخشنده تر از برنامه های دوره های قبلی خواهد بود و فعالیت های چشمگیرتری را نیز در نظر دارد که برگزار خواهد کرد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری پیرامون ارتباط با جایگاه اساتید حوزه گفت: اساتید و مراجع گرانقدری در تاریخ حوزه های علمیه نورافشانی کرده اند که باید قدردان و ادامه دهنده راه آن بزرگان باشیم.

۳۱۳/۲۱

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha