پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حیدری زاد

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین حیدری‌زادگفت: امروز جهان کفر با تمام توان در مقابل اسلام ایستاده است و حوزه نمی‌تواند نگاه خود را محدود به شهر و استان کند بلکه باید نگاه حوزه نگاه جهانی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه حجت الاسلام و المسلمین محمد حیدری، امروز در  اردوی طلیعه حضور طلاب خواهر آذربایجان‌غربی برگزار شد اظهار داشت:  امروز تقابل کفر و توحید در جنگ احزاب واقعی است و جهان کفر با تمام قدرت مقابل اسلام قد علم کرده و حوزه رسالت سختی دارد، حوزه رسالت تاریخی و جهانی دارد.

و ی ادامه داد: نگاه تبلیغی حوزه نمی ‌‌تواند محدود به شهر و استان باشد، بلکه باید نگاه حوزه یک نگاه جهانی باشد، در جهان ظلمانی امروز تنها حوزه است که عَلم هدایت را به دوش کشیده است.

مدیر حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی افزود: برای تبلیغ مبانی اسلام باید با مطالعه آماده جهاد علمی باشیم؛ رهبر انقلاب تلکیف سنگینی بر دوش حوزه قرار داده است و غفلت از این تکلیف و وظیفه خسارات جبران ناپذیری را در پی خواهد داشت.

وی بیان داشت: باید اسلام ناب را به جهان معرفی کنیم؛ علمای بزرگ اسلام به لحاظ علمی مجاهدت‌های زیادی را انجام داده و در مقابل دشمن و حملات آنها با قدرت مقاومت کرده و امانت الهی را به مقصد رساندند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha