جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دیدار رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی با وکیل مقام معظم رهبری در لبنان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مختاری در جریان سفر به کشور لبنان، ضمن سخنرانی در همایش "وحدت اسلامی، تجربه سازمان های فعال تقریبی"، با برخی از شخصیت های لبنانی و علمای شیعه و اهل سنت این کشور نیز دیدار کرد.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین مختاری رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی، در جریان سفر به کشور لبنان، ضمن سخنرانی در همایش "وحدت اسلامی، تجربه سازمان های فعال تقریبی"، با برخی از شخصیت های لبنانی و علمای شیعه و اهل سنت این کشور نیز دیدار کرد.

بر پایه این گزارش؛ حجت الاسلام مختاری در این دیدارها فعالیت های دانشگاه مذاهب اسلامی در مبارزه با تکفیر و گسترش فرهنگ تقریب را تبیین نموده و در خصوص حمایت های علمای شیعه وسنی از این فعالیت ها، گزارشی ارائه داد.

گفتنی است؛ حجت الاسلام والمسلمین مختاری در این سفر با حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی وکیل امام راحل و مقام معظم رهبری در لبنان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی از پیشگامان مقاومت در لبنان، فعالیت های دانشگاه مذاهب اسلامی را ستود و لبنان را زمینه خوبی برای توسعه فعالیت های دانشگاه مذاهب اسلامی عنوان کرد.

در پایان این دیدار حجت الاسلام مختاری آمادگی دانشگاه مذاهب اسلامی جهت جذب و تحصیل طلاب و جوانان شیعه و اهل سنت لبنان در این دانشگاه را اعلام نمود. 313/42

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha