سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
بازدید حجت الاسلام احمدی- مدیر حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری از خبرگزاری «حوزه»

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان چهارمحال و بختیاری در بازدید از خبرگزاری حوزه در جریان فعالیت ها و برنامه های رسانه رسمی حوزه قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد احمدی، مدیر حوزه علمیه استان چهارمحال و بختیاری، صبح امروز از بخش های مختلف خبرگزاری حوزه بازدید کرد و در جریان فرایند اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای حوزوی قرار گرفت.

مدیر حوزه علمیه استان چهارمحال و بختیاری در جریان این بازدید، با تقدیر از دست اندرکاران رسانه رسمی حوزه، اطلاع‌رسانی از کارکرد‌ها، دستاوردها و ظرفیت‌های عظیم حوزه در عرصه‌های، علمی، پژوهشی، تبلیغی، آموزشی و ...، را ضروری و انکارناپذیر خواند.

وی، با اشاره به عملکرد موفق خبرگزاری «حوزه» در جریان سیل اخیر، اظهار کرد: اطلاع رسانی از حضور جهادی طلاب و روحانیون در مناطق سیل زده و کمک و امدادرسانی به سیل زدگان، «مردمی بودن» و «در کنار مردم بودن روحانیت» را روشن تر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین احمدی خاطرنشان کرد: 100 نفر از طلاب و اساتید حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری به مناطق سیل زده اعزام شدند. همچنین مبلغین طرح هجرت یک روز از حقوق خود و کارکنان مدیریت حوزه استان نیز از یک تا سه روز حقوق را به سیل زدگان اختصاص دادند.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام همچنین با اعلام آمادگی توسعه همه جانبه همکاری های حوزه استان با خبرگزاری رسمی حوزه، گفت: انتشار اخبار علما و حوزه های استان ها گام مهمی در معرفی کارکردهای ارزشمند حوزه و روحانیت خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha