سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
سومین نشست شورای آوزش گیلان

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه گیلان با اشاره به برگزاری سومین نشست شورای تخصصی آموزش استان، گفت: بررسی آئین نامه جامع طرح سوالات امتحانی مدارس، تصویب برگزاری اردوی آموزشی تابستانه در ۳ منطقه از گیلان و برگزاری نشست مدیران استان جهت اجرای نظام آموزشی جدید در تعدادی از مدارس مهم ترین مباحث این جلسه بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در رشت، سومین جلسه نشست شورای تخصصی آموزش حوزه علمیه گیلان، صبح امروز در دفتر مدیریت استان تشکیل شد.

حجت الاسلام حمیدرضا صابرپور، معاون آموزش حوزه علمیه گیلان در این خصوص در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» تصریح کرد: این شورا در راستای استفاده از ظرفیت های کارشناسی و تخصصی اعضا و ایجاد هماهنگی و انسجام بیشتر در زمینه مسائل آموزشی مدارس علمیه استان تشکیل شده است.

وی افزود: شورای تخصصی آموزش حوزه علمیه گیلان متشکل از 10 نفر از مدیران و اساتید با تجربه استان است که بر اساس آئین نامه ابلاغ شده، از زمستان سال گذشته تاسیس و معمولا هر ماه یک نشست را برگزار می کند.

دبیر شورای تخصصی آموزش گیلان با اشاره به اهمّ وظایف و اقدامات صورت گرفته در این شورا اظهار داشت: بررسی موضوعات و مسائل کلان آموزشی در سطح مدارس استان و تصویب طرح ها و آئین نامه های متناسب با آنها، پیشنهاد سیاست ها، طرح ها و برنامه های راهبردی بلندمدت، میان مدت و سالانه، رسیدگی به مشکلات اساتید و طلاب حوزه علمیه استان و ارائه راهکارهای مقتضی و ... از جمله وظایفی است که در جلسات این شورا به دنبال اجرایی نمودن آنها هستیم.

حجت الاسلام صابرپور سومین نشست شورای تخصصی آموزش استان را مطلوب و همراه با نتایجی مثبت قلمداد و تصریح کرد: بررسی آئین نامه جامع طرح سوالات امتحانی مدارس علمیه، تصویب برگزاری اردوی آموزشی تابستانه در 3 منطقه از گیلان و برگزاری نشست مدیران استان جهت اجرایی نمودن نظام آموزشی جدید در تعدادی از مدارس علمیه مهم ترین موارد بحث شده در این نشست بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha