شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: صدام ملعون ۱۸ نفر از خاندان حکیم را در یک روز به شهادت رساند، حالا هم حکّام جنایتکار عربستان کارهای شبیه صدام می کنند که امیدواریم به سرنوشت رئیس جمهور معدوم عراق گرفتار شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، صبح امروز در نشستی با معاونین مدارس علمیه استان قزوین، ضمن محکومیت اقدام جنایتکارانه عربستان سعودی، گفت: کشتار تعدادی از مبارزین و مخالفین دولت نهایت خباثت این رژیم دست نشانده را به اثبات می رساند. تاسف انگیز است که سازمان های حقوق بشر مرده اند و با سکوت خود جنایتکاران را همراهی می کنند.

مدیر حوزه علمیه قزوین ادامه داد: اگر به یاد داشته باشیم صدام ملعون 18 نفر از خاندان حکیم را در یک روز به شهادت رساند، حالا هم حکام جنایتکار عربستان کارهای شبیه صدام می کنند که امیدواریم به سرنوشت رئیس جمهور معدوم عراق گرفتار شوند.

استاد حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: رژیم عربستان با سرسپردگی به آمریکای جنایتکار و ظلم به مردم مظلوم یمن می خواهد خود را پیروز نشان دهد، ولی نمی داند که با طناب پوسیده استکبار جهانی از چاه بیرون نخواهد آمد و در همان جا دفن خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی بیان کرد: امت اسلامی انزجار خود را از این جنایت آل سعود به هر نحوی که می توانند، اعلام کنند.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha