جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مسعود پیرایش مداح اراکی

حوزه/ مسعود پیرایش گفت: از همه مداحان، وعاظ و هیئات مذهبی می‌خواهم برای یک‌بار هم که شده در مناطق سیل‌زده خوزستان حضور پیدا کرده و ثابت کنند «کلنا مع خوزستان».

مسعود پیرایش، مداح جوان اراکی پس از حضور در ستاد مردمی کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، اظهارداشت: امروز در کنار تعدادی از جوانان هیئت اعزامی اراک به اهواز، تلاش داریم تا خدمتی به مردم سیل‌زده خوزستان انجام دهیم.

وی افزود: در مسیر آمدن به اهواز، وقتی صفوف گروه‌های جهادی که با لباس‌های خاکی در مسیر آمدن به خوزستان را مشاهده کردم صحنه‌هایی از روایات و تعاریفی که از اعزام رزمندگان به جبهه که توسط رزمندگان برایمان گفته بودند، برایم تداعی شد.

این مداح اهل‌بیت(ع) بیان کرد: وقتی صحنه‌هایی از اوج خسارات و زیان‌هایی که به مردم وارد شده را دیدم، بر خود وظیفه دانستم که این صحنه‌ها را برای مردم اراک بیان کنم و بتوانم در جبران خسارات مردم مظلوم خوزستان و برای بازسازی منازلشان تمام تلاش خودمان را کنیم.

وی در پایان خطاب به تمامی هیئات مذهبی، ذاکران و سخنرانان اهل‌بیت(ع)، گفت: از همه مداحان، وعاظ و هیئات مذهبی می‌خواهم برای یک‌بار هم که شده در مناطق سیل‌زده خوزستان حضور پیدا کرده و ثابت کنند که مردم خوزستان تنها نیستند. «کلنا مع خوزستان»

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha