جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار وزیر راه و شهرسازی با حضرت آیت‌الله‌ العظمی مظاهری

حوزه/ حضرت ‌آیت الله مظاهری در دیدار وزیر راه و شهرسازی اظهار امیدواری کردند: با اهتمام و جدیّت و برنامه‌ریزی همۀ دستگاه‌های مسئول، هر چه زودتر خسارت‌ها و آسیب‌های این حادثه جبران گردد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت‌الله‌ مظاهری در دیدار وزیر راه و شهرسازی با اشاره به موضوع سیل اخیر در استان‌های کشور، همبستگی ملّی و حضور مردم برای کمک به سیل‌زدگان را بسیار تحسین‌برانگیز دانستند و گفتند: اگرچه این موضوع، مشکلات و مصائب فراوانی را به همراه داشت، امّا وحدت و اتّحاد ملّی ملّت بزرگوار ایران و نیز اهتمام و تلاش‌های گسترده دولت و سایر دستگا‌ه‌های مسئول، موجب شد تا از گسترش دامنۀ مشکلات جلوگیری شود.

ایشان با قدردانی از خدمات و فعالیت مجموعۀ دولت و وزراء به ویژه وزیر راه و شهرسازی و نیز مسئولان نظامی و انتظامی و سایر نهادها در جریان این حادثه، اظهار امیدواری کردند که با اهتمام و جدیّت و برنامه‌ریزی همۀ دستگاه‌های مسئول، هر چه زودتر خسارت‌ها و آسیب‌های این حادثه جبران گردد.

معظم له در پایان سخنان خود مهندس اسلامی را شخصیتی با سابقه و متعّهد و خدمتگزار دانسته و برای توفیق بیشتر ایشان در خدمت به مردم و نظام جمهوری اسلامی دعا کردند.

در این دیدار مهندس اسلامی، وزیر راه و شهرسازی گزارشی از حادثه سیل اخیر و اقدامات و فعالیت‌های این وزرات‌خانه را بیان کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha