جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مهندس جعفر فلسفی

حوزه/ مهندس فلسفی با تأکید بر لزوم تبدیل ستاد مردمی امدادرسانی به مردم خوزستان به کمیته‌ای رسمی برای مواجهه با بحران‌های احتمالی آینده، گفت: تجربه موفق ستاد مردمی کمک به سیل‌زدگان خوزستان باید ثبت و تکمیل شده و این ستاد به یک کمیته رسمی تبدیل شود که در بحران‌های احتمالی آتی، وظیفه تکمیل کار ستاد مدیریت بحران را بر عهده گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، مهندس جعفر فلسفی، عضو شورای شهر اهواز، در جمع مسئولان ستاد مردمی کمک به سیل‌زدگان خوزستان، با اشاره به وسعت و حجم بالای سیل خوزستان، اظهارداشت: مشاهدات عینی نشان داد صحنه میدانی سیل، بسیار پیچیده‌تر از چیزی که تصور می‌شد، بود.

وی افزود: خوشبختانه حضور مسئولین در مدیریت سیل نسبت به بحران‌های گذشته، بسیار چشمگیر و قوی‌تر است.

فلسفی، با اشاره فعالیت موفقیت‌آمیز ستاد مردمی کمک به سیل‌زدگان، گفت: این احساس مسئولیتی که باعث شود تک تک افراد جامعه وارد عرصه خدمت‌رسانی شوند، پدیده‌ای مبارک و اثرگذار است؛ لکن برای نخستین بار در طی بحران‌های متعدد سال‌های گذشته، یک کار جمعی و سازمان‌دهی شده تشکیلاتی صورت پذیرفته که در کنار فعالیت مسئولین دولتی و مکمل کار آن‌ها است.

وی با اشاره به تعطیلی مدارس علمیه اهواز برای خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان گفت: این تجربه نو و زیبایی است که حوزه علمیه مستقیماً و سازمان‌دهی شده پای‌کار بیاید و ستاد کمک‌رسانی در خود حوزه برپا گردد.

عضو شورای شهر اهواز در پایان با اشاره به این مهم که امکان ندارد بدون مشارکت مردمی در مدیریت بحران توفیقی حاصل بشود، تأکید کرد: تجربه موفق ستاد مردمی کمک به سیل‌زدگان خوزستان باید ثبت و تکمیل شده و این ستاد به یک کمیته رسمی تبدیل شود که در بحران‌های احتمالی آتی، وظیفه تکمیل کار ستاد مدیریت بحران را بر عهده گیرد.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha