سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
صادقی

حوزه/ حجت الاسلام صادقی گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب امامزادگان ذخایر الهی هستند و تبدیل شدن بقاع متبرکه به قطب های فرهنگی وظیفه ای است که رهبری از ما مطالبه می کنند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان حجت الاسلام رضا صادقی، ظهر امروز در مراسم رونمایی از ضریح امامزاده قاسم تودشک بخش کوهپایه اظهار کرد: مردم این خطه و دیار انسان های مومن، ولایتمدار و سخت کوشی هستند.

وی ادامه داد: روز عاشورا در این مکان از همه مناطق، روستاها و هیئت های مذهبی اطراف به زیارت این بارگاه ملکوتی مشرف می شوند. در این منطقه امامزادگانی چون شاه ناصر، سید محمد، سید محمود جزه، اسحاق بن موسی، و... موجب هدایتگری شده و مردم از فیوضات آنها بهره مند می شوند.

حجت الاسلام صادقی اضافه کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب امامزادگان ذخایر الهی هستند و تبدیل شدن بقاع متبرکه به قطب های فرهنگی وظیفه ای است که رهبری از ما مطالبه می کنند

وی اظهار کرد: آیت الله ناصری به ما می گفتند «امامزادگان نه تنها در دنیا بلکه در عالم برزخ هم دست ما را می گیرند»، لذاشایسته است توجه معنوی و مادی بیشتری به بقاع متبرکه و امامزادگان از سوی مردم انجام شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha