شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شیخ عبد الله جبری

حوزه/ شیخ عبد الله جبری گفت: نیمه شعبان از ارزش خاصی برخوردار است؛ چرا که امید را در جان مظلومین، مستضعفین و ستمدیدگان زنده می کند و به آن ها یاد آوری می کند که آینده هرگز از آن طاغوتیان، مستکبران و زورگویان نخواهد بود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ عبد الله جبری دبیرکل جنبش امت و از روحانیون اهل سنت لبنان در مراسم جشن نیمه شعبان که به دعوت حزب الله و مرکز امام خمینی برگزار شد، تاکید کرد: مسئله حضرت مهدی منتظر (عج) که اسلام و شریعت های آسمانی بشارت آن را داده اند، قبل از اینکه یک مسئله دینی یا اسلامی باشد، یک مسئله انسانی است.

وی افزود: همگی ما از فرد و جامعه گرفته تا حکومت باید از حضرت مهدی (عج) در عدالت و عدم رضایت از ظلم  یاد بگیریم و برای ایستادگی در برابر ظالم و تشکیل جبهه مستضعفین بر روی زمین تلاش کنیم تا مستکبرین را سرنگون کنیم.

شیخ جبری ادامه داد: برای تحقق این امر باید از افکار و احساسات بسته خارج شده و به اصل امت واحده برسیم و با جهانیان در ارتباط باشیم.

روحانی اهل سنت لبنان در پایان اشاره کرد: آینده از آن بندگان صالح خداوند است که ائمه روی زمین و وارث آن خواهند بود تا حق، عدالت و آزادی را برای مستضعفین تحقق بخشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha