جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 امدادرسانی طلاب جهادی مدرسه علمیه ولی عصر اهواز به سیل زدگان خوزستان

حوزه/ گروه جهادی عاشورائیان مشهد، متشکل از طلاب و دانشجویان انقلابی، برای امدادرسانی به مردم خوزستان، به اهواز آمده و مشغول خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده هستند.

حجت‌الاسلام رفعتی، مسئول گروه جهادی عاشوراییان مشهد، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، اظهارداشت: گروه جهادی «عاشورائیان» از مشهد مقدس، ابتدا با همراه داشتن هدایا و کمک‌های مردمی به یاری شهرستان سیل‌زده آق‌قلا رفته و چند روزی در آنجا مشغول به فعالیت و خدمت‌رسانی بودند.

وی افزود: پس از پایان روزهای بحرانی در آق‌قلا، بلافاصله به سمت مناطق سیل‌زده خوزستان حرکت کردیم و اکنون دهمین روزی است که همراه چهل نفر از نیروهای جهادی، در خدمت مردم سیل‌زده خوزستان هستیم.

مسئول گروه جهادی عاشورائیان مشهد، در تشریح فعالیت‌هایشان در اهواز گفت: روزها، در روستاهای سیل‌زده اطراف اهواز فعالیت می‌کنیم. به‌این‌ترتیب که ابتدا چند نفر را برای شناسایی به مناطق سیل‌زده می‌فرستیم و پس از برآورد نیازها، برای  خدمت‌رسانی با آمادگی به آن منطقه می‌رویم.

وی تأکید کرد: نیروهای جهادی ما، شب‌ها نیز برای بحران‌های احتمالی آماده‌باش هستند.

حجت‌الاسلام رفعتی در پایان گفت: خدمت به مردم، توفیقی است که خداوند نصیب ما کرده؛ همان‌گونه که در زمان جنگ، مردم خانه‌هایشان را رها نکردند و تا آخرین نفس در شهر مانده و رزمنده‌ها به یاری مردم آمدند، ما نیز امروز آمده‌ایم که تا آخرین نفس در کنار مردم باشیم.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha