پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه موقت ساری

امام جمعه موقت ساری با بیان این که منبرهای تبلیغی روحانیان باید همواره با محتوا و جذاب باشد، گفت: با توجه به تلاش دشمنان به منظور تضعیف باورهای دینی و اعتقادی نسل جوان، باید به گونه ای سخن بگوییم که موجب جذب نسل جوان به سوی ارزش های الهی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام محمد قاسمی، امام جمعه موقت ساری، پنج شنبه در نشست جمعی از طلاب و روحانیان مرکز استان به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و بر ضرورت تبیین و تشریح صحیح این بیانیه از سوی روحانیان تأکید کرد.

وی با بیان این که بیانیه گام دوم انقلاب، یک بیانیه ساده و معمولی نیست، بلکه بر اساس نیاز و شرایط موجود تدوین و طراحی شده است، افزود: تأکید مقام معظم رهبری بر اجرای این بیانیه نشان دهنده اهمیت آن در گام دوم انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام قاسمی با اشاره به این که این وظیفه طلاب و روحانیان است که بخش های مهم این بیانیه را برای مردم بازگو و تشریح کنند، خاطرنشان کرد: شناخت مناسب مردم از این بیانیه، مسیر اجرا و تحقق آن را هموار خواهد کرد.

امام جمعه موقت ساری با بیان این که نسل جوان کشور یکی از محورهای مهم این بیانیه هستند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری در این بیانیه مهم بر ضرورت بهره گیری از توان نسل جوان در بخش های مختلف کشور تأکید کردند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که بسیاری از دستاوردهای امروز کشور مرهون و مدیون تلاش های استعدادهای جوان این کشور است، خاطرنشان کرد: باید از توان و ظرفیت جوانان متعهد، متخصص و با استعداد ایرانی در بخش های مختلف کشور بیشتر بهره گرفته شود.

حجت الاسلام قاسمی با بیان این که ایران اسلامی سرشاز از استعدادها و پتانسیل های استفاده نشده است که باید شناسایی و مورد بهره برداری صحیح قرار گیرد، گفت: اگر امروز کشور در عرصه نظامی، صنایع دفاعی، سلول های بنیادی و فناوری آوری صلح آمیز هسته ای به چنین پیشرفت های خیره کننده ای دست پیدا کرده به دلیل حضور استعداد های جوان در این بخش ها بوده است.

امام جمعه موقت ساری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان، این ماه را فرصت مغتنمی برای طلاب و روحانیان به منظور تبلیغ صحیح دین در جامعه دانست.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که منبرهای تبلیغی روحانیان باید همواره با محتوا و جذاب باشد، خاطرنشان کرد: با توجه به تلاش دشمنان به منظور تضعیف باورهای دینی و اعتقادی نسل جوان، باید به گونه ای سخن بگوییم که موجب جذب نسل جوان به سوی ارزش های الهی شود.

حجت الاسلام قاسمی با اشاره به این که دشمن برای ایجاد انحراف در میان نسل جوان سرمایه گذاری بسیاری انجام داده است، تصریح کرد: هدف نهایی دشمن فاصله گرفتن جوان ایرانی از انقلاب و آرمان های نظام اسلامی است.

امام جمعه موقت ساری با بیان این که روحانیت در هر دوره ای مدافع امینی برای انقلاب و نظام اسلامی بوده است، گفت: روحانیت با بصیرت و شناخت بالایی که دارد توطئه دشمنان را خنثی می کنند و آگاهی لازم را به جامعه خواهد داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha