جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
استاندار قم در همایش سراسری حجاج ۹۸

حوزه/ نماینده عالی دولت در استان قم با بیان جایگاه حجاج بعنوان سفیران ایران در مراسم عبادی حج، این مراسم را فرصتی جهت ترویج فرهنگ اصیل اسلامی دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، بهرام سرمست شامگاه پنجشنبه در همایش سراسری حجاج سال ۹۸ استان قم‌ ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، ابراز امیدواری کرد مراسم حج ۹۸در امنیت و با حفظ کرامت حجاج برگزار گردد.

رئیس شورای اداری استان اظهار کرد: مناسک حج به عنوان نماد وحدت مسلمین جهان است و امیدواریم در سال جاری با شکوه تر از سالهای قبل برگزار شود.

سرمست با بیان نقش حجاج بیت الله الحرام بعنوان سفیران ایران در حج، افزود: بسیار بجاست که از این فرصت برای همبستگی و وحدت بیشتر مسلمانان و ترویج فرهنگ اصیل اسلامی استفاده نماییم.

مقام عالی دولت در استان با تاکید بر دستور مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در خصوص رونق تولید، ادامه داد: در تهیه و خرید سوغات سفر بحث خرید کالای ایرانی را با هدف حمایت از تولید کنندگان داخلی و رونق تولید در کشور در دستور کار قرار دهید.

لازم به ذکر است در حاشیه این همایش استاندار قم در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین  قاضی عسگر نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، به حضور میلیونی زائرین درجشن های نیمه شعبان اشاره و به پیشنهاد ثبت معنوی بزرگترین اجتماع مهدی یاوران جهان اشاره کرد که مورد استقبال نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت قرار گرفت.

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha