پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
خدمت رسانی طلاب و روحانیون خراسان شمالی در آق قلا

حوزه/ نماینده تشکل مدیران و مدرسان گروه های تبلیغی کشور در استان گلستان گفت: ۶ شهر در گلستان در سیل گرفتار شدند که تقریبا ۱۰۰۰ نفر از گروه های جهادی مختلف از طلاب در کشور در گلستان حضور پیدا کردند که بیشترین طلبه از خراسان رضوی به این استان آمدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،حجت الاسلام عباسعلی گرزین عصر امروز در سومین اجلاسیه مدیران و مدرسان گروه های تبلیغی کشور که در مجتمع فرهنگی نور برگزار شد، عنوان کرد: حوزه علمیه باب جهاد را به روی طلاب و جوانان باز کرد.

وی افزود: حضور طلاب در منطقه سیل زده گلستان موج خدمات رسانی به مردم را در رسانه ها ایجاد کرد و این در حالی بود که 400 سال بود که در آق قلا چنین بارانی نباریده بود.

نماینده تشکل مدیران و مدرسان گروه های تبلیغی کشور در استان گلستان گفت: خوشبختانه مدیریت حوزه علمیه با طلاب همکاری کردند و به آنان مرخصی دادند تا در این مناطق زلزله زده حضور پیدا کنند و هر کدام از طلاب یک باری را به دوش گرفت.

حجت الاسلام گرزین ادامه داد: 6 شهر در گلستان در سیل گرفتار شدند که تقریبا 1000 نفر از گروه های جهادی مختلف از طلاب در کشور در گلستان حضور پیدا کردند که بیشترین طلبه از خراسان رضوی به این استان آمدند.

وی تاکید کرد: بسیاری از طلاب تا سینه به درون آب می رفتند و کیسه ها را پر از شن می کردند تا جلوی جاری شدن سیل را بگیرند و بنده با چشمان خودم فداکاری ها و حماسه های فراوانی از روحانیون دیدم.

نماینده تشکل مدیران و مدرسان گروه های تبلیغی کشور در استان گلستان خاطرنشان کرد: این رحمت الهی نشان داد که نظام بن بست نداشته و همواره کارآمد است و در 90 درصد موارد امدادرسانی ها، طلاب و گروه های جهادی خوش درخشیدند و این در حالی بود بخش های دولتی از کار وامانده بودند.

حجت الاسلام گرزین با بیان این که طلاب در قلوب مردم ترکمن نفوذ کرده اند ابراز کرد:  در این سیل های اخیر مردم از برنامه های روحانیون با آغوش باز استقبال کردند.

وی اضافه کرد: بهترین راهبرد برای امدادرسانی ها توانمند سازی طلاب بومی مناطق بوده و ما باید از این فرصتی که خداوند در اختیار ما قرار داده، تلاش کنیم تا آرمان های انقلاب در بین مردم نفوذ پیدا کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha