جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله اعرافی

حوزه/ آیت الله اعرافی با بیان این که دفاع مقدس در عصر ما مشعلی است که ما هنوز قدر آن را نمی دانیم گفت: انعکاس و نشر حقایق ناب و پیام های مهم دفاع مقدس توسط راویان راهیان نور انجام می شود و این امر یک امر سجادی و زینبی(ع) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، آیت الله علیرضا اعرافی عصر امروز در مراسم اختتامیه ستاد راویان روحانی که در مجموعه فرهنگی ولایت قم  برگزار شد، عنوان کرد: بنده در سال 49 که وارد مدرسه فیضیه شدم، در همان روز نخست شاهد هجوم ساواکی ها به فیضیه بودم که به دلیل نصب اطلاعیه امام خمینی(ره) در دیوارهای مدرسه فیضیه به این مکان حمله ور شده بودند.

وی افزود: اساس حوزه و فلسفه وجودی حوزویان بیعیت با ولی امر و اسلام عزیز بوده و این روحیه باید همیشه در دل و جان روحانیون موج بزند، ما سربازیم، باید پای کار بمانیم و مقاومت کنیم.

مدیر حوزه های علمیه بیان کرد: این هویت اصیل حوزه که امروز مطرح است، توسط امام خمینی (ره) احیا شد و این روح و فرهنگ در شرایطی که در حوزه ها کمرنگ شده بود توسط ایشان بازسازی شد.

آیت الله اعرافی تاکید کرد: انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در عصر ما مشعلی است که ما هنوز قدر آن را نمی دانیم و لازم است در گام دوم انقلاب اسلامی کارهای مهمی در این زمینه صورت گیرد.

وی ادامه داد: کار انعکاس و نشر حقایق ناب و پیام های مهم دفاع مقدس توسط راویان راهیان نور انجام می شود و این امر یک امر سجادی و زینبی(ع) است.

مدیر حوزه های علمیه مطرح کرد: کسانی که جریان روایتگری را نهادینه کرده و آن را به شکل یک سنت پایدار ایجاد کرده اند کاری بسیار بزرگ را به ثمر نشانده اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha