پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نوری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان با حضرت آیت الله نوری همدانی دیدار کرد و گزارشی از وضعیت مناطق سیل زده لرستان ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، از خرم آباد،حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان در این دیدار گزارشی از آخرین وضعیت سیل امسال این استان ارائه داد.

حضرت آیت الله نوری همدانی با اظهار تاسف از حادثه سیل ویرانگر و تخریب گر امسال در برخی شهرهای این استان بیان داشت:از همان روزهای نخست وقوع این حادثه لحظه به لحظه اخبار حادثه را دنبال کرده ام و خیلی مایل بودم که بصورت حضوری در کنار مردم باشم و بتوانم آنها را یاری کنم .

وی با بیان اینکه کمک ها و خدمات رسانی مردم مومن  مطلوب بوده افزود:امید می رود با استمرار این خدمات و کمک ها بتوانیم سیل زدگان را تا برگشت به زندگی عادی یاری نماییم .

این مرجع تقلید با اشاره به نقش روحانیون و طلاب در امداد رسانی مستمر به سیل زدگان خاطر نشان کرد:حضور طلاب و روحانیون در کنار سیل زدگان و امداد رسانی خودجوش آنها موجب امید و انگیزه در بین سیل زدگان شده است و با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان باید روحانیون و طلاب علاوه بر امدادرسانی تبلیغ دینی و معنوی خود را در بین مردم بکار گیرند و در این خصوص نیز بنده با اعزام تعدادی مبلغ در ماه مبارک رمضان به مناطق سیل زده در این راه مردم را یاری خواهم کرد .

حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به اینکه  مردم شهرستان پلدختر در دوران دفاع مقدس در نبرد با دشمن شجاعانه از کیان اسلام و انقلاب دفاع کرده اند گفت:مردم ایران اسلامی بار دیگر با خلق صحنه هایی از ایثار و همدلی در امداد رسانی به سیل زدگان اتحاد و همدلی خود را به نمایش گذاشتند و این اتحاد و همدلی شایسته ستودن است .

وی با اشاره به کمک 100 میلیونی خود به سیل زدگان کشور از طریق کمیته امداد امام خمینی(ره) و هلال احمر خاطر نشان کرد:در این حادثه گروهی را فرستادم تا علاوه بر توزیع 100 بسته لوازم خانگی مشتمل بر کالاهای اساسی 20 واحد مسکونی،3 مدرسه 6 کلاسه ،3 باب خانه بهداشت و 100 چشمه سرویس بهداشتی را در مناطق سیل زده احداث نمایند .

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha