پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کار تبلیغی طلاب خوی

حوزه/ طلاب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) خوی برای شناساندن امام زمان (عج) به کوکان و نوجوانان به موسسات قرآنی، مهد کودک‌ها و سطح شهر می‌روند و بچه‌ها را با حضرت آشنا می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری  «حوزه» از آذربایجان‌غربی طلاب مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان خوی برای آشنایی کودکان و نوجوانان با امام زمان (عج) به ۲۰ مؤسسه قرآنی در سطح شهر، مهدهای کودک، مدارس و سطح شهر می‌روند و با اجرای برنامه‌های شاد، بچه‌ها را با امام زمان (عج) آشنا می‌کنند.

حجت الاسلام محسن مسلمی، معاون تهذیب مدرسه علمیه امام خمینی (ره) خوی با اعلام این خبر گفت: این برنامه‌ با همکاری گروه جهادی تبلیغی آیت الله خوئی خوی، در سطح شهر برای کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام خمینی (ره) خوی ادامه داد: طلاب در قالب ۵ گروه جهادی در مناطق و مجموعه‌های مورد نظر حضور پیدا می‌کنند و با اجرای برنامه « گلبرگ» ویژه برنامه شناخت بچه‌ها با امام زمان (عج)، اجرای مسابقه، اهدای کتاب و جوایز و اجرای مسابقه‌های مفرّح هم شادی را برای کودکان هدیه می‌دهند و هم آن‌ها را با مهدویت و موضع انتظار و امام زمان (عج) آشنا می‌سازند.

وی با اشاره به این که خیرین شهر برای تهیه جوایز با مدرسه نهایت همکاری را دارند، اظهار کرد: طلاب جهادی،  دوره‌های مختلف تبلیغ ویژه کودکان و نوجوان، در مدرسه گذارنده و به عنوان مربیان کارآزموده وارد عرصه تبلیغ می‌شوند.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام خمینی (ره) خوی، مردم را ولی نعمت مسئولین عنوان کرد و گفت: طبق فرمایش حضرت امام(ره) مردم ولی نعمت ما هستند و باید همشه کنار مردم باشیم. یکی از اهداف این این طرح حضور طلاب در بین مردم و قشر حاشیه نشین شهر است و علت این که عمده حضور طلاب در سطح شهر در حاشیه شهر می‌باشد به دلیل آسیب‌پذیری فرهنگی این مناطق است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha