پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تظاهرات علیه کشتار شیعیان قطیف در عربستان

حوزه/ مردم هندوستان با برگزاری تظاهرات علیه کشتار شیعیان عربستان توسط آل سعود، خواستار قطع روابط هند با عربستان شدند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، روز تظاهرات مردمی علیه کشتار وحشیانه بیش از 30 انسان بی گناه از سوی رژیم آل سعود در شهر لکهنو هند با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید کلب جواد نقوی رئیس شورای علمای هندوستان برگزار شد.

 رئیس شورای علمای هندوستان در سخنرانی خود در این اجتماع گفت: اقدامات ضد حقوق بشر در عربستان به اوج رسیده است و ما کشتار شیعیان بی گناه را به شدت محکوم می کنیم و از سازمان ملل می خواهیم اقدامات غیر قانونی عربستان را با جدیت پیگیری کند.

وی در مورد حادثه های اخیر در نیوزیلند و سریلنکا هم گفت: داعش پس از حملات در سیرنلکا گفت ما انتقام حمله به مردم مسلمان نیوزیلند را گرفتیم، اما بدانید که کار داعش ضد تعلیمات اسلامی است، زیرا هیچ مسلمانی اجازه ندارد انتقام قتل انسان بی گناه از افراد بی گناه دیگر بگیرد و از این رو تردیدی نیست که داعش به دنبال بدنام کردن اسم اسلام است و در اصل داعش هیچ مذهبی ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین سید کلب جواد کشتار شیعیان در پاکستان، افغانستان و کشورهای دیگر را به شدت محکوم کرد و اظهار داشت: در هرجای دنیا که فعالیت تروریستی انجام شود باید بدانیم که در آن آمریکا، اسرائیل و عربستان دست دارند.

وی افزود:آمریکا امروز ایران را تحریم می‌کند، چون ایران نوکری آمریکا را قبول نمی کنند و هندوستان هم باید توجه کند که اگر به خاطر فشارهای قدرت های خارجی روابط تجاری را با ایران کمتر کند؛‌این اقدامش در دنیا بازتاب خوبی درمورد هندوستان نخواهد داشت.

 وی در ادامه گفت: ایران همیشه حامی مظلومین و مستصعفین بوده است و آمریکا و اسرائیل به همین خاطر متحد شدند و علیه ایران توطئه می کنند چون آمریکا همیشه سرکرده ظالمان  است و به شکل های مختلف در کل دنیا تروریسم را ترویج داده است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha