پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام سعیدی

حوزه/ رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا، تضعیف قدرت دفاعی و منطقه ای را از توطئه های دشمن دانست و گفت: آنچه امروز برای آمریکا و ایادی استکبار جهانی در منطقه به کابوسی وحشتناک تبدیل شده این که ایران رهبری مقتدر و شجاع دارد که توانسته در طول این سال ها تمام عربده کشان را در منطقه به زانو در آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، از قزوین ،حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی، ظهر امروز در همایش بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که با حضور روحانیون، مبلغین، ائمه جمعه و جماعات در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه قزوین، گفت: شهر دارالمومنین قزوین یکی از شهرهای عالم خیز و عالم پرور بوده و توانسته چهره های ممتاز و برجسته ای را به نظام مقدس جمهوری اسلامی معرفی کند.

وی به توطئه های شوم دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: رئیس جمهور نادان و بی خرد آمریکا در تلاش است که رهبری و انسجام ملی ملت ایران را تضعیف کند، چرا که به این مسئله آگاه است که ایران به برکت این دو عنصر باثبات ترین کشور در منطقه است.

 رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا، تضعیف قدرت دفاعی و منطقه ای را از دیگر توطئه های شوم دشمن دانست و اظهار کرد: آنچه امروز برای آمریکا و ایادی استکبار جهانی در منطقه به کابوسی وحشتناک تبدیل شده این که ایران رهبری مقتدر و شجاع دارد که توانسته در طول این سال ها تمام عربده کشان را در منطقه به زانو در آوررد.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی بیان کرد: امروز قدرت دفاعی که نمونه آن ظرفیت بالای نیروهای مسلح و اقتدار موشکی و پهبادها است باعث شده که دشمنان در منطقه خواب راحت نداشته باشند.

وی اظهار کرد: ملت ایران آگاه باشند که آمریکا و ایادی استکبار جهانی در تلاش هستند که جوهره انقلابی ملت را از آنها گرفته و به ملتی ضعیف وسست عنصر تبدیل کنند، لذا باید بسیار هوشیار و با بصیرت بود.

 رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در پایان گفت: رئیس جمهور سابق آمریکا راهبرد حضور نظامی در منطقه را با هدف مهار قدرت ایران در دستور کار داشت، ولی نتوانست این برنامه را به اجرا در آورد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha