جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین کبیریان در قیامدشت

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران با تقدیر از فعالیت های مسئولین حوزه علمیه الزهرا(س) قیامدشت، گفت: تأسیس مرکز مشاوره الزهرا(۰س) در راستای خدمت رسانی بیشتر به طلاب و عموم مردم قیامدشت موفقیت آمیز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قیامدشت، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین کبیریان مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران، و خانم شاه آبادی مدیر ساماندهی و نظارت حوزه های علیمه خواهران استان تهران، ظهر امروز از حوزه علمیه الزهرا سلام الله علیها قیامدشت بازدید کردند.

در این دیدار حجت الاسلام امیری، مسئول مدرسه علمیه الزهرا سلام الله علیها، خانم گلستانی مدیر و جمعی از معاونین مدرسه علمیه الزهرا(س) به ارائه گزارشی از فعالیت ها، اهداف و چشم اندازهای پیش روی این مدرسه پرداختند.

 در ادامه، حجت الاسلام والمسلمین کبیریان با تقدیر از زحمات مسئول، مدیر و معاونین مدرسه علمیه الزهرا(س)، به تبیین فرازی از بیانات امام علی(ع) در نهج البلاغه پرداخت، و اظهار داشت: امیرالمؤمنین(ع) در نهج البلاغه می فرمایند «إِنَّ لِلَّهِ عِبَاداً يَخْتَصُّهُمُ اللَّهُ بِالنِّعَمِ لِمَنَافِعِ الْعِبَادِ، فَيُقِرُّهَا فِي أَيْدِيهِمْ مَا بَذَلُوهَا؛ فَإِذَا مَنَعُوهَا نَزَعَهَا مِنْهُمْ، ثُمَّ حَوَّلَهَا إِلَى غَيْرِهِم». حضرت در اين حکمت به نكته مهمى اشاره مى كند و مى فرمايد «خداوند بندگانى دارد كه نعمت هاى خاصى را به آنان بخشيده تا بندگان ديگر از آن بهره گيرند».

مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران عنوان داشت: خدمت رسانی به طلاب نعمتی است که از سوی خداوند به شما داده شده است و از آن جا که يكى از شئون شكرگزارى نعمت اين است كه ديگران را هم در آن سهيم و بهره مند سازیم باید در راه هدایت طلاب از هیچ زحمتی دریغ نورزید.

حجت الاسلام والمسلمین کبیریان در پایان با تجلیل از تلاش های موسس حوزه، نسبت به گزارشات ارائه شده در خصوص فعالیت های مجموعه مدرسه علمیه الزهرا(س) قیامدشت ابراز خرسندی نموده و گفت: این حوزه علیرغم اینکه جدید التأسیس بوده و از لحاظ امکانات جزء مدارس محروم می باشد اما توانسته عملکرد موفقی در انجام رسالت خود داشته باشد و تأسیس مرکز مشاوره الزهرا سلام الله علیها در راستای خدمت رسانی بیشتر به طلاب و عموم مردم قیامدشت از جمله این اقدامات موفقیت آمیز است که ان شاءالله در کاهش آسیب های اجتماعی و تقویت بنیان خانواده ها موثر خواهد بود. 313/42

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha