جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
درس اخلاق حجت‌الاسلام آل‌هاشم

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم گفت: انجمن های اسلامی در کارخانجات با هوشیاری از نابودی مجموعه صنعتی به دست سودجویان جلوگیری کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم امروز در دیدار با اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی شرکت‌ها و کارخانجات صنعتی تبریز با تاکید بر اهمیت ترویج فرهنگ کار و تلاش در جامعه و امید آفرینی در بین آحاد مردم گفت: رونق تولید یکی از ارکان اقتصاد مقاومتی است و با تحقق این راهبرد، تلاش های سردمداران آمریکا برای ضربه زدن به اقتصاد کشور، با تحریم ها و کاهش فروش نفت ایران بی اثر خواهد شد.

وی اضافه کرد: رونق تولید و حمایت از کالای ایرانی زمینه ساز عزت ملی و نفوذ ناپذیری در مقابل تصمیمات و توطئه های دشمنان است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه با تحریم دشمن، استقلال ملت ایران روز به روز بیشتر شده است، بیان داشت: تحریم ها باعث شد با اتکا به توان داخلی و نیروهای متخصص موفقیت‌های مختلف را در عرصه های گوناگون رقم بزنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم با یادآوری بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه اقتصاد و مقاوم‌سازی پایه های آن در برابر دشمنی‌های استکبار گفت: اگر دغدغه مندی و حساسیت مسئولان نسبت به مسائل اقتصادی به اندازه معظم له بود شرایط امروز را تجربه نمی‌کردیم.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب از ۱۰ سال پیش الزامات اقتصاد مقاومتی را تبیین و تشریح فرمودند؛ بانکها برای کمک به سرمایه گذاران و رونق تولید وارد میدان شوند و فرهنگ مصرف تولید داخلی و سیاست کاهش وابستگی به نفت ترویج یابد.

امام چمعه تبریز در ادامه با بیان اینکه نقش انجمن‌های اسلامی در کارخانجات بی‌بدیل است، خاطرنشان کرد: عدم توجه به اهلیت افراد در واگذاری صنایع بزرگترین مشکل خصوص سازی در کشور است اما انجمن‌‌های اسلامی در کارخانجات با هوشیاری از نابودی مجموعه صنعتی به دست سودجویان جلوگیری کنند.

نماینده ولی فقیه درآذربایجان شرقی گفت: کارخانجات، تولید کنندگان و کارگران نقش بزرگی در تحقق اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری دارند و با رونق و توسعه تولید می‌توانند دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام بگذارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha