شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین بر ضرورت میدان دادن به جوانان تاکید کرد و گفت: مسئولین دستگاه های اجرایی کشور باید بیانات رهبرمعظم انقلاب اسلامی را فصل الخطاب قرار دهند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، عصر امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین به موضوع بیانیه گام دوم انقلاب اسلامیاشاره کرد و گفت: اجرایی شدن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نیازمند عزم ملی است و باید در این عرصه از نظرات و راهکارهای نخبگان و اساتید حوزه بهره بگیریم.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: نخبگان کشور به رسالت تاریخی خود در راستای تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی اهتمام جدی داشته و با تلاش های فکری و پژوهشی و کمک به تصمیم سازی ها، مسیر آینده انقلاب اسلامی را به خوبی هموار نمایند.

وی به شعار سال مقام معظم رهبری در رابطه با رونق تولید نیز اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری در این سال ها مسئله اقتصاد و معیشت مردم را در بیانات و شعارهای سال مطرح کرده اند و نشان دهنده آن است که امروز مسئله اقتصاد بسیار اهمیت دارد.

مدیر حوزه علمیه قزوین بر ضرورت میدان دادن به جوانان تاکید کرد و گفت: مسئولین دستگاه های اجرایی کشور باید بیانات رهبرمعظم انقلاب اسلامی را  فصل الخطاب قرار دهند.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha