پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه محمود آباد

حوزه/ حجت الاسلام موسوی با بیان این که متأسفانه مردم از برخی ادارات و نهادهای دولتی گلایه دارند، تصریح کرد: مسأله تکریم ارباب رجوع در ادارات دولتی باید در عمل از سوی کارکنان و مدیران دیده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،از مازندران، حجت الاسلام سید داوود موسوی، امام جمعه محمود آباد امروز در دیدار جمعی از مسئولان این شهرستان، خدمت به مردم را یکی از مهم ترین وظایف مدیران و مسئولان جامعه اسلامی دانست.

وی با بیان این که پست و مقام امری اعتباری و زودگذر است و نباید به آن دل بست، افزود: مسئول در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تنها یک وظیفه دارد و آن هم خدمت صادقانه به مردم است.

حجت الاسلام موسوی با تأکید براین که خدمت به مردم از اجر و پاداش بسیار بالایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: کسی که گره ای از مشکل فردی باز کند به طور حتم نزد خداوند متعال جایگاه ارزشمندی خواهد داشت.

امام جمعه محمود آباد با بیان این که مسئولان باید به گونه ای تلاش کنند تا پس از پایان عمر مدیریتی خود در برابر مردم رو سفید باشند، تصریح کرد: هیچ عملی برای مسئولان بالاتر از گره گشایی برای مردم ارزشمند نیست.

استاد حوزه مازندران با اشاره به این که نباید مردم در ادارات و نهادهای دولتی درگیر قوانین دست و پاگیر شوند، خاطرنشان کرد: ادارات وظیفه دارند در حداقل زمان ممکن به درخواست های ارباب رجوع پاسخ دهند.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که متأسفانه مردم از برخی ادارات و نهادهای دولتی گلایه دارند، تصریح کرد: مسأله تکریم ارباب رجوع در ادارات دولتی باید در عمل از سوی کارکنان و مدیران دیده شود.

امام جمعه محمود آباد در بخش دیگری از سخنان خود به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال رونق تولید اشاره کرد و با بیان این که همه توان مسؤولان کشور باید در جهت تحقق اینامر به کار گرفته شود، گفت: رونق تولید در کشور موجب جهش اقتصادی می شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که در شرایط امروز کشور که دشمن تحریم های ظالمانه ای را علیه ملت ایران وضع کرده بهترین راه خنثی کردن این تحریم ها تقویت تولید داخلی است، تصریح کرد: رونق تولید موجب کاهش فشارهای اقتصادی بر مردم می شود.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال های گذشته مسأله اقتصادی مقاومتی را مطرح کردند، گفت: متأسفانه اقدامات مسؤولان در این خصوص ملموس نبود و اثرات مشخصی در جامعه نگذاشته است.

امام جمعه محمود آباد با بیان این که کشور باید وابستگی خود در مسائل مختلف را به حداقل ممکن برساند، افزود: اگر ما وابستگی خود به بیرون را به پایین ترین سطح برسانیم هیچ کشوری نمی تواند با تحریم، مردم را در فشار اقتصادی قرار دهد.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که امروز یکی از راه های برون رفت از مشکلات تحریمی، کاهش وابستگی دولت به فروش نفت است، بیان داشت: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند باید به گونه ای عمل شود که کشور دیگر برای اداره کردن نیاز به فروش نفت نداشته باشد.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که امروز آمریکایی ها از ابزار نفت برای فشار به ملت ایران استفاده می کنند، افزود: بهترین راه عبور کردن از این شرایط به وجود آمده، تقویت تولیدات غیر نفتی در داخل کشور با عمل به شعار رونق تولید است.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha