جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
رئیس اداره التنزیل پاکستان

حوزه/ حجت الاسلام علی عباس نقوی گفت: برای استقبال از ماه مبارک رمضان دومین کنفرانس معرفت قرآن با حضور روحانیون اهل تسنن و شیعه در لاهور برگزار می شود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام علی عباس نقوی رئیس ادارة التنزیل پاکستان گفت: برای استقبال از ماه مبارک رمضان دومین کنفرانس معرفت قرآن با حضور روحانیون اهل تسنن و شیعه فردا ساعت 3 بعد از ظهر در گلبرگ در لاهور برگزار می شود.

وی درمورد اهداف برگزاری این کنفرانس اظهار داشت: ما به دنبال معرفی قرآن کریم به تمام جوانان کشور به عنوان بک کتاب زندگی هسیتم و می‌خواهیم میان نهاد های مختلف قرآنی کشور گفت و شنودی داشته باشیم تا باهم مشکلات موجود در عرصه آموزش قرآن را برطرف کرده و برای آینده برنامه ریزی کنیم.

وی در مورد فعالیت های این نهاد گفت: قرآن کریم آن نور حقیقی  است که افراد و جامعه را از تاریکی نجات داده و به سمت نور هدایت می کند و ادارة التنزیل بیش از 12 سال است که در پاکستان فعالیت دارند.

بر اساس اسن گزارش در این کنفرانس لیاقت بلوچ نائب امیر جماعت اسلامی پاکستان، راغب نعیمی از روحانیون برجسته اهل سنت پاکستان، سید ثاقب اکبر، سید قاسم شمسی رئیس سازمان دانشجویان امامیه پاکستان و دیگر شخصیت های برجسته این کشور سخنرانی خواهند کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha