سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
مرحوم حجت الاسلام سید جلال احمد پناهی امام جمعه موقت سابق سمنان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، با حضور در بیت امام جمعه موقت سابق سمنان، با فرزندان این عالم برجسته سمنانی دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، به اتفاق جمعی از طلاب و روحانیون سمنان با حضور در منزل مرحوم حجت الاسلام سید جلال احمد پناهی، با فرزندان این استاد فقید حوزه علمیه سمنان دیدار و این ضایعه را به آن ها تسلیت گفت.

در حاشیه این دیدار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، مرحوم حجت الاسلام احمدپناهی را روحانی انقلابی و جهادی دانست که عمر خود را در راه ترویج و بسط و نشر اسلام ناب محمدی(ص) و تربیت نسل جوان انقلابی صرف کرده است.

آیت الله شاهچراغی، همچنین فقدان این استاد حوزه علمیه سمنان را ضایعه ای برای جامعه روحانیت این استان برشمرد و بر لزوم همت طلاب و روحانیون در زنده نگه داشتن راه آن مرحوم تاکید کرد.

بر پایه این گزارش، حجت الاسلام سید جلال احمد پناهی، استاد حوزه و دانشگاه، امام جمعه موقت سابق سمنان عصر روز شنبه هفتم اردیبهشت ماه ۹۸ در سن ۵۶ سالگی دارفانی را وداع گفت.

امامت جمعه موقت سمنان،تدریس در حوزه و دانشگاه و مدیریت مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) مهدی شهر و ریاست ستاد نماز جمعه شهرستان سمنان، بخشی از سوابق مرحوم حجت الاسلام سید جلال احمد پناهی است و آن مرحوم از روحانیون وارسته و مردمی سمنان و محل مراجعه بسیاری از شهروندان بود.

برادران این روحانی فقید، شهید سید جمال احمد پناهی، سال  65 در شلمچه و طلبه شهید سید مهدی احمد پناهی، سال 66 در جزیره مجنون به جرگه شهیدان پیوستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha