جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
 استان آچه در اندونزی، جشنواره ۱۵ روزه رمضان برگزار می کند

حوزه/ به گفته مقامات استان آچه در اندونزی، جشنواره «رمضان» که از ۹-۲۱ می ۲۰۱۹ برپا می گردد، شامل فعالیت های مختلف اسلامی، جشن ها و برنامه های متعددی بوده که یکی از اهداف اصلی آن تقویت گردشگری اسلامی می باشد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از merdeka، مقامات شهری استان آچه، در اندونزی اعلام کردند، رمضان امسال با سلسله جشن ها و فعالیت های اسلامی متعددی همراه بود و جشنواره «رمضان» قرار است از 7 -21 می 2019،در این استان برپا باشد.

جمال الدین سرپرست منطقه ای آچه اعلام کرد این فعالیت ها در راستای معرفی استان به عنوان مقصد حلال در اندونزی می باشند. همزمان قصد داریم گردشگری حلال را تقویت کنیم و رمضان فوق العاده ای در استان آچه داشته باشیم.

وی افزود: رایحه رمضان از هم اکنون احساس می شود و به زودی خوشآمدگوی قدم های این ماه بوده و با فعالیت های اسلامی و عبادی بسیاری رمضان امسال را جشن می گیریم.

جمال در ادامه گفت: این جشنواره همچنین ازا گردشگران مسلمان داخلی و خارجی را برای روزه گیری در آچه دعوت به عمل می آورد.

جشن افتتاحیه، بازار و افطاری، مسابقات هنر و فرهنگ اسلامی، نمایشگاه فرهنگ اسلامی، نمایش فیلم اسلامی و غیره از فعالیت های اعلام شده در این جشنواره خواهند بود.

رحمدانی سرپرست بخش بازاریابی این جشنواره گفت: فعالیت ها و برنامه های جشنواره رمضان از ساعت 4:30 بعد از ظهر آغاز شده تا 8 شب ادامه خواهند داشت. مراسم از 9:30 شب از سر گرفته می شود.

توزیع شیرینی های سنتی ماه رمضان میان میهمانان، صرف سحری و افطاری های دسته جمعی، بازدید از یتیم خانه ها و نمایشگاه لباس های هنری ملی از دیگر مراسم این جشنواره خواهند بود.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha