شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دیدار حجت الاسلام و المسلمین ملک حسینی ، نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با آیت‌الله موسوی جزایری

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین ملک حسینی، نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، با آیت‌الله موسوی جزایری، دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ملک حسینی، نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، با آیت‌الله موسوی جزایری، دیدار و گفتگو کرد.

امام جمعه یاسوج، در این نشست گفت: بنده آمده‌ام تا گزارشی از همیاری و همکاری مردم استان کهگیلویه و بویراحمد که خودشان نیز مبتلا به سیل و آسیب‌های آن بودند را محضر به آیت‌الله موسوی جزایری ارائه کرده و بیان کنم که استان کهگیلویه و بویراحمد در خدمت شما و مردم خوزستان است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ملک حسینی، با اشاره به نیازهای مردم سیل‌زده خاطرنشان کرد: بی‌شک برای بازگشت مردم به زندگی طبیعی خودشان نیازهای خاصی وجود دارد که برای رفع آن نیازها، دولت باید همکاری جدی را داشته باشد، اما نهادها و مردم نیز بی‌شک آماده هستند.

همچنین آیت‌الله موسوی جزایری، در پایان این نشست، ضمن تشکر از حجت‌الاسلام‌والمسلمین ملک حسینی، بابت احساس همدردی با مردم خوزستان و ارسال کمک برای سیل‌زدگان، گزارشی از وضعیت فعلی خوزستان و اقداماتی که در این مدت انجام شده بیان کرد.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha