شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام و المسلمین ملک حسینی، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین ملک حسینی، با بیان اینکه با همه توان آماده خدمت‌رسانی به مردم خوزستان هستیم، گفت: برخی از استان‌ها همچون فارس، رسماً به‌عنوان معین قرار داده شده‌اند، اما بی‌شک سایر استان‌های آسیب‌دیده‌ای چون کهگیلویه و بویراحمد نیز می‌تواند یک هم‌پوشانی نسبت به استان فارس داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین شرف‌الدین ملک حسینی، نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، در دیدار با آیت‌الله موسوی جزایری، ضمن عرض سلام مردم استان کهگیلویه و بویراحمد، به مردم سیل‌زده خوزستان، اظهارداشت: بنده آمده‌ام تا گزارشی از همیاری و همکاری مردم استان کهگیلویه و بویراحمد که خودشان نیز مبتلا به سیل و آسیب‌های آن بودند را محضر به آیت‌الله موسوی جزایری ارائه کرده و بیان کنم که استان کهگیلویه و بویراحمد در خدمت شما و مردم خوزستان است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ملک حسینی، تصریح کرد: مردم، مسئولان و نهادهایی همچون سپاه پاسداران، با تمام توان و تلاش خود، برای امدادرسانی به مردم سیل‌زده خوزستان و لرستان راست‌قامت ایستاده و همچنان خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی ادامه داد: ارسال اقلام موردنیاز مردم سیل‌زده و همچنین حضور گروه‌های جهادی از طلاب، پزشکان و سایر اقشار جامعه، همه وهمه ناشی از درک وظیفه نسبت به استان غیور خوزستان و لرستان است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به نیازهای مردم سیل‌زده خاطرنشان کرد: بی‌شک برای بازگشت مردم به زندگی طبیعی خودشان نیازهای خاصی وجود دارد که برای رفع آن نیازها، دولت باید همکاری جدی را داشته باشد، اما نهادها و مردم نیز بی‌شک آماده هستند.

امام جمعه یاسوج تصریح کرد: برخی از استان‌ها همچون فارس، رسماً به‌عنوان معین قرار داده شده‌اند، اما بی‌شک سایر استان‌های آسیب‌دیده‌ای چون کهگیلویه و بویراحمد نیز می‌تواند یک هم‌پوشانی نسبت به استان فارس داشته باشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ملک حسینی، در پایان ضمن تشکر از مردم برای کمک به سیل‌زدگان، گفت: آفرین بر مردمی که این احساس مقدس دینی و وظیفه‌شناسی دینی در وجودشان بود و آبرومندانه به دنیا گفتند که ما خود می‌توانیم مشکلاتمان را زیر سایه‌ی دستورات مقام معظم رهبری و نصایح عالمانی چون آیت‌الله موسوی جزایری و مراجع معظم تقلید رفع کنیم.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha