شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حضور فعال مدرسه علمیه دارالسلام تهران در نمایشگاه بین المللی کتاب

حوزه/ انتشارات مدرسه علمیه دارالسلام، جزو اولین مدارس علمیه استان تهران است که اقدام به پرپایی غرفه در نمایشگاه بین المللی کتاب امسال کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، انتشارات مدرسه علمیه دارالسلام تهران، جزو اولین حوزه های علمیه تهران است که در پرپایی غرفه و عرضه کتب منتشر شده توسط این حوزه حضوری فعال داشته است. با توجه به این که انتشارات مدرسه علمیه دارالسلام اولین حضور خود را در نمایشگاه کتاب امسال تجربه می کند اما توانسته است با ارائه تالیفات ارزنده ای در موضوعات مختلف مورد توجه دوستداران دانش و معرفت قرار بگیرد.

 این انتشارات با ارائه کتب تخصصی در زمینه های ادبیات عرب توانسته حضوری چشم گیر در بین ناشران داشته باشد. انتشارات این مدرسه علوم دینی با ارائه آثاری در زمینه تفسیر قرآن کریم با عنوان لذت شُرب، علوم قرآنی با عنوان نسیم انس در سه جلد و کتاب رَتِل توانسته در بین ناشران دیگر جایگاه مناسبی را برای خود کسب کند.

از دیگر فعالیت های این انتشارات ارائه کتب عمومی در موضوعات تاریخ صدر اسلام با عناوینی همچون «در آیینه زمان»، «اصحاب سیدالشهداء(ع)» و «ذبح عظیم» است که مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

انتشارات دارالسلام امسال سه کتاب جدید با عناوین «در آینه زمان»، «رجعت پیامبر(ص)» و ائمه(ع)» و «آشنایی با فرهنگ عرفانی» چاپ و راهی بازار کرده است و علاقمندان می توانند این کتب را هم اکنون از نمایشگاه کتاب با تخفیف ویژه دریافت کنند.

 از دیگر فعالیت های جدید انتشارات مدرسه علمیه دارالسلام ترجمه و تالیف کتاب هایی به زبان انگلیسی و اردو می باشد. کتاب  «چهل حدیث فصلی برای حسین(ع)» به زبان انگلیسی و پنچ جلد کتاب حدیثی به زبان اردو در نوبت چاپ می باشند که به زودی وارد باز کتاب خواهد شد.

 خاطر نشان می شود، انتشارات مدرسه علمیه دارالسلام در نمایشگاه بین المللی کتاب، در شبستان اصلی راهرو ۱۱ غرفه شماره ۹ واقع شده است.

 

 

خبرنگار: سعید امیری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha