جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 490339
۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
 تصاویر/ بازدید مدیر حوزه علمیه استان سمنان از رسانه رسمی حوزه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان سمنان تصریح کرد: خدمات حجت‌الاسلام احمدپناهی در سنگرهای نمازجمعه ، حوزه و دانشگاه به نظام اسلامی بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسن رستمیان، مدیر حوزه علمیه استان سمنان، در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام سید جلال احمدپناهی، استاد حوزه و دانشگاه و امام جمعه موقت سابق سمنان را تسلیت گفت.

متن این پیام به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

رسول‌الله (ص): (مَوتُ العالِمِ مُصیبَهٌ لاتُجبَرُ و ثُلمَةٌ لاتُسَدّ. ُ) مرگ عالم مصیبتی جبران‌ناپذیر و رخنه‌ای بسته ناشدنی است.

رحلت عالم وارسته و استاد برجسته حوزه علمیه سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید جلال احمدپناهی، موجب اندوه فراوان شد.

ایشان یکی از شخصیت‌های تأثیرگذار در عرصه‌های مختلف بودند که سال‌های متمادی از عمر با پر برکتشان را صرف حفاظت از فرهنگ ناب اسلامی و صیانت از آرمان‌های انقلاب کردند و در طول عمر با برکت خویش منشأ خدمات ارزشمندی در مسائل اجتماعی بودند.

فقدان این عالم ربانی و خدمات با ارزش ایشان در سنگرهای نمازجمعه و حوزه و دانشگاه به نظام اسلامی بر هیچ‌کس پوشیده نیست و برای همیشه در اذهان مردم انقلابی و ولایتمدار استان سمنان باقی خواهد ماند.

اینجانب فقدان ایشان را محضر حضرت ولی‌عصر (عج) و مقام معظم رهبری، علما و فضلای حوزه علمیه سمنان، شاگردان و دوستداران و به‌ویژه بیت آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند منان برای آن عالم جلیل‌القدر، علو درجات و هم‌جواری با ائمه اطهار (ع) و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.

محمدحسن رستمیان

مدیر حوزه علمیه استان سمنان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha