پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه نوشهر

امام جمعه نوشهر با بیان این که رژیم آل سعود به هیچ یک از اصول انسانی و اسلامی پایبند نبوده و نیست، تصریح کرد: سران این رژیم جنایت کار در طول دهه های اخیر مرتکب جنایت های بسیاری علیه بشریت به ویژه امت اسلامی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، نشست محکومیت اعدام جمعی از فعالان منتقد به سیاست های رژیم سفاک سعودی، امروز با حضور مدیر، اساتید و طلاب در مدرسه علمیه شهید بهشتی نوشهر برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمود مشایخ، عضو شورای حوزه علمیه مازندران در این مراسم با محکوم کردن اقدام اخیر رژیم فاسد آل سعود در اعدام جمعی از مبارزان و حق طلبان شیعه و سنی، این اقدام آل سعود را نشان دهنده اوج خباثت و درندگی این رژیم دانست.

وی با بیان این که رژیم آل سعود به هیچ یک از اصول انسانی و اسلامی پایبند نبوده و نیست، افزود: سران این رژیم جنایت کار در طول دهه های اخیر مرتکب جنایت های بسیاری علیه بشریت به ویژه امت اسلامی شدند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که جنایت و کشتار انسان های بی گناه در ذات سران فاسد سعودی است، بیان داشت: پرونده این رژیم جنایت کار همانند رژیم جعلی و اشغال گر صهیونیستی مملو از جنایت و کشتار انسان های بی گناه است.

حجت الاسلام والمسلمین مشایخ با انتقاد از سکوت کشورهای اسلامی و همچنین مجامع بین المللی در برابر جنایت های روشن رژیم سعودی بر ضرورت قیام امت اسلامی بر علیه سیاست های جنایت کارانه آل سعود شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که سقوط و نابودی رژیم فاسد آل سعود نزدیک است، گفت: این رژیم سفاک با این گونه اقدامات ضد انسانی خود زمان نابودی خود را کوتاه تر می کند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آل سعود نه به مردم خود و نه ملت های مسلمان منطقه رحم می کند، ادامه داد: دستان شیطانی و پلید سران این رژیم جنایت کار به خون صد ها هزار انسان بیگناه در منطقه آغشته است.

حجت الاسلام والمسلمین مشایخ به حمایت آمریکای جنایت کار و برخی کشورهای اروپایی از سیاست های این رژیم فاسد اشاره کرد و گفت: متأسفانه کشورهایی که خود را مدعی دفاع از حقوق انسان ها می دانند در برابر این جنایت های آشکار آل سعود سکوت کرده اند.

امام جمعه نوشهر با تأکید بر این موضع گیری قاطع مجامع حقوق بشری دنیا در برابر جنایت های سعودی ها در منطقه، یمن و همچنین نسبت به شیعیان افزود: سکوت این مجامع بین المللی و حقوق بشری نشان دهنده حمایت آنها از جنایت و کشتار انسان های بی گناه است.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha