جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عباسی بر فرهنگ سازی مصرف کالای داخلی تاکید کرد و گفت: ارتقای رونق بازار کالاهای داخلی نیازمند افزایش کیفیت است و تنها از این راه امکان جذب انبوه مصرف کنندگان به بازار کالاهای داخل وجود دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام  والمسلمین علی عباسی، عصر امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه التفاتیه قزوین گفت: برای اشتغال زایی، مصرف کالای داخلی باید در سطح کشور نهادینه شود و افزایش کیفیت کالا و قیمت مناسب نیز حائز اهمیت زیادی است.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: برای تحقق شعار سال باید در جهت پویایی صنایع تولیدی و فراهم کردن زمینه صادرات، گام های اساسی برداشته شود.

وی اظهار کرد: برای افزایش اشتغال و مبارزه با فقر و بیکاری وظیفه داریم که به صورت عملی از تولید داخلی  حمایت نموده و از تمامی امکانات مادی و معنوی در اختیار،  در راستای رونق تولید بهره بگیریم.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی با تاکید بر لزوم حمایت دولت از تولیدکنندگان، اظهار کرد: موضوع حمایت از تولید داخلی و نقش آن در تحقق اقتصاد مقاومتی بارها در بیانات مقام معظم رهبری تبیین شده است.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی بر فرهنگ سازی مصرف کالای داخلی تاکید کرد و گفت: ارتقای رونق بازار کالاهای داخلی نیازمند افزایش کیفیت است و تنها از این راه امکان جذب انبوه مصرف کنندگان به بازار کالاهای داخل وجود دارد.

انتهای پیام

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha