جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین محمد رضایی شورا سازمان تبلیغات فارس

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات استان فارس با تاکید بر این که باید بحث اميد به آينده را به جامعه تزريق كنيم، گفت: گام دوم انقلاب يک موضوع مهم و اساسي است که باید بر روي آن كار شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام محمد رضایی، ظهر امروز در مراسم تجلیل از دست اندرکاران ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان فارس که در سالن شهید دستغیب حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، با اشاره به اینکه باید برای اجرای برنامه ها با موضوع افتخار به گذشته اعم از دستاوردهاي معنوي و مادي و در موضوع دوم بحث اميد به آينده را به جامعه تزريق كنيم، اظهار داشت: گام دوم انقلاب يک موضوع مهم و اساسي است که باید بر روي آن كار شود.

وی با بیان اینکه حوزه، دانشگاه و دستگاه های ذی ربط باید به دستورالعمل های مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب توجه ویژه ای داشته باشند و آن را عملی کنند، افزود: باید به استناد اين موضوع و مبتني بر همين اصل كه ما گذشته اي پر افتخار داشته ايم و آينده اي اميدوار، برنامه ها اجرا شوند.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات استان فارس با تاکید بر اینکه در سالروز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در سطح استان بيش از 80 هزار برنامه در 14 محور اساسي در سطح استان اجرا شد، خاطرنشان کرد: اجرای برنامه ها حجم بسيار بالايي نسبت به سال هاي گذشته بود، همان طور كه مقام معظم رهبري فرمودند امسال مردم گسترده تر از سال هاي قبل در مراسم و راهپيمايي 22 بهمن و دهه فجر شركت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه در برنامه های امسال سه موضوع را با رهنمود هایی كه از نماينده ولي فقيه گرفتيم، ملاك كار ستادها و كارگروه ها قرار داديم، ابراز کرد: برای عملی کردن رهنمودها به صورت رسمي در سطح استان هم اعلام كرديم كه در مرحله نخست برنامه ها مردمي باشد.

حجت الاسلام رضایی، وحدت و انسجام را یکی دیگر از ویژگی های اجرایی شدن برنامه ها دانست و بیان داشت: در وضعيت كنوني نياز ما به وحدت انسجام همدلي بيشتر از گذشته به نظر مي رسد و در واقع امروز بايد به اين نكته توجه كنيم.

وی، سياست سوم در برگزاری برنامه ها را اميد و نشاط برشمرد و تصریح کرد: در هفته نخست دهه فجر در صدد برگزاری شادترين برنامه ها با رعايت كردن خط قرمزها هستیم.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان فارس به تشکیل کارگروه فضای مجازی در برنامه های دهه مبارکه فجر اشاره و عنوان کرد: یکی از ويژگي های برنامه هاي امسال استفاده از فضاي مجازي بود كه خوشبختانه با كارگروهي که ایجاد شد و بعضا دارای زير مجموعه بودند، گروه فضاي مجازي داشتند که در آن شبهاتي شناسايي شد در همان فضايي كه ايجاد شبهه شده بود پاسخ هايي تنظيم شده و داده شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha